اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمان:

اقدامات زندان جیرفت در ایجاد اشتغال مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: اقدامات زندان جیرفت در ایجاد اشتغال برای مددجویان موفقیت‌آمیز و مطلوب است.

اقدامات زندان جیرفت در ایجاد اشتغال مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی ولی‌نیا در بازدید از زندان جیرفت ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این اداره در جمع کارکنان و مددجویان اظهار داشت: رضایت‌مندی مددجویان نتیجه زحمت و همکاری تمام مجموعه است که با یک‌دلی و همیاری تمام کارکنان برای رفع مشکلات مددجویان گام برداشته‌اند.

وی ایجاد فضاهای مناسب و ایجاد اشتغال مولد و غیرمولد برای مددجویان زندان جیرفت را موفقیت‌آمیز و مثمرثمر خواند و خاطرنشان کرد: هر چه در زمینه ایجاد شغل برای مددجویان تلاش شود تخلفات و آسیب‌ها در زندان کمتر و آرامش بیشتری بر زندان حاکم می‌شود.

حسین برشان رئیس اداره زندان جیرفت گفت: با همت و همکاری کارکنان و مددجویان فضاهای مناسبی برای مددجویان ایجاد شده است و مشکلات مددجویان در اسرع وقت و به نحو احسن توسط کارکنان پیگیری و رفع می‌شوند و مددجویان به غیر از محرومیت قانونی دغدغه دیگری نباید داشته باشند.

* موفقیت در اصلاح نتیجه فعالیت‌های فرهنگی است

دادستان شهرستان کهنوج گفت: موفقیت در اصلاح و تربیت نتیجه فعالیت‌های فرهنگی و احساس ندامت و پشیمانی و انگیزه جبران گذشته در مددجویان از ثمرات آن است.

مسعود ولایتی در جلسه شورای طبقه‌بندی شهرستان جیرفت در بین اعضای شورا با بیان اینکه موفقیت در اصلاح و تربیت نتیجه فعالیت‌های فرهنگی است، ضمن پرسش سئوالاتی در زمینه احکام و مسائل فرهنگی از مددجویان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی نقش موثری در کردار و رفتار مددجویان دارد.

وی احساس ندامت و پشیمانی و انگیزه جبران گذشته در مددجویان را از ثمرات فعالیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای فرهنگی نیاز به مسئولان و کارکنان فرهنگی دارد که این در زندان جیرفت مشهود است.

رئیس اداره زندان جیرفت نیز گفت: تمام مددجویان شهرستان کهنوج که دارای شرایط لازم بودند در این شورا شرکت کردند و با موافقت اعضاء به مرخصی اعزام شدند.

حسین برشان افزود: مددجویان قبل از ورود به شورای طبقه‌بندی باید در کلاس‌های فرهنگی شرکت کرده و بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول