اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کرمانشاه:

فدراسیون‌های ورزشی در زمینه توسعه ورزش پایه استعداد‌یابی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کرمانشاه گفت: برای نخستین بار فدراسیون‌های ورزشی به ارائه دستاوردهای خود در زمینه استعداد‌یابی و توسعه ورزش پایه پرداخته‌اند.

فدراسیون‌های ورزشی در زمینه توسعه ورزش پایه استعداد‌یابی می‌کنند

حاج‌علی دامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه احسان مقصودیان عضو شورای عالی بسیج ورزشکاران شهرستان کرمانشاه یکی از سه سخنران برتر همایش استعداد‌یابی کشور در دانشگاه تهران بود، عنوان کرد: احسان مقصودیان مدرس فدراسیون ژیمناستیک ایران و مربی ژیمناستیک کرمانشاه و عضو شورای عالی بسیج ورزشکاران شهرستان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: در این همایش برای نخستین بار فدراسیون‌های ورزشی به ارائه دست‌آوردهای خود در زمینه استعداد‌یابی و توسعه ورزش پایه پرداختند.

دامیان گفت: یکی از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند این واحد که جزو برنامه قرار دارد، شناسایی استعدادهای ورزشی و آموزش ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی و سازماندهی و ارتقای سطح توان‌ بدنی آنان است که بسیار نیز تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت‌ها و رویکرد‌های این واحد در راستای تشویق و حمایت از قشر‌های ورزشکاران بسیجی و جذب، سازماندهی و ارتقای سطح مهارت و توانایی آنان گام برداشته است، تصریح کرد: برنامه‌های این واحد بسیج ورزشکاران به صورت مستمر و با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های بومی شده استعدادیابی ورزشی و تلاش برای ارتقای نشاط و سلامت عمومی جامعه از طریق توسعه ورزش پرورشی و استفاده از نظرات اساتید و مربیانی در تمام فصول سال با همکاری ورزشکاران برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول