اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمان خبر داد

هزینه 500 هزار ریالی هر زندانی در شبانه‌روز

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: هزینه هر زندانی به طور متوسط در 24 ساعت 500 هزار ریال است.

هزینه 500 هزار ریالی هر زندانی در شبانه‌روز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان علی ولی‌نیا در جلسه هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان اظهار داشت: ستاد دیه استان کرمان هم اکنون یکی از ستادهای برتر کشور به شمار می‌رود.

وی بر فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ورود مددجویان جرایم غیرعمد به زندان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: باید با اطلاع‌رسانی عمومی به افراد از ورود آنها به زندان به دلیل جرایم غیرعمد از جمله مهریه، جلوگیری شود.

وی افزود: باید با انجام اقدامات فرهنگی زمینه‌ای ایجاد شود که افراد بدون گواهینامه یا بدون بیمه‌نامه از خودرو استفاده نکنند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان عنوان کرد: هر زندانی به طور متوسط در 24 ساعت 500 هزار ریال برای بیت‌المال هزینه دارد.

ولی‌نیا بیان کرد: علاوه بر هزینه‌های وارد شده به بیت المال، تبعات منفی زندان‌ها را نیز نمی‌توان نادیده گرفت، زیرا با وجود انجام کارهای اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها، اما تبعات منفی هنوز در این مکان وجود دارد.

نایب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان گفت: اقدامات ستاد دیه در سال‌های گذشته بسیار موثر بوده و با همراهی و تلاش خیران و دستگاه‌های مربوط، زمینه آزادی بسیاری از مددجویان جرایم غیرعمد فراهم شده است.

انتهای پیام/2446/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول