اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خواستار شد

استفادده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه ورزش دانش‌آموزی خراسان‌رضوی استفاده شود.

استفادده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد: حوزه تربیت بدنی یک مجموعه به هم پیوسته است و دست‌یابی به وضعیت مطلوب تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌هاست.

وی افزود: هدف اصلی ورزش ارتقای سلامت جسمانی است و نهادینه کردن آن در آموزش و پرورش و میان دانش‌آموزان سبب می‌شود تا در آینده فرزندانمان با مشکلات ساختار قامتی کمتری مواجه باشند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: با توجه به اینکه ورزش آموزشگاهی پایه و اساس ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است انتظار می‌رود تا با تدوین طرح جامع تربیت‌بدنی بتوان در یک برنامه‌ریزی مدون به مدارج بالاتری در این حوزه دست یافت.

فروزان‌مهر با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ‌گونه کمبودی در فضاهای ورزشی سطح استان مشاهده نمی‌شود خاطر نشان کرد: چالش‌هایی که در برخی از اوقات به نظر می‌رسد مربوط به عدم تخصیص بهینه فضاهای موجود است که ساماندهی آن ضروری است.

وی تصریح کرد: از اداره‌کل ورزش و جوانان استان به‌طور خاص و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی به‌طور عام انتظار می‌رود که در خصوص استفاده از اماکن ورزشی خود با آموزش و پرورش همکاری کنند.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به مصوبات سفر دور چهارم هیئت دولت به استان در زمینه احداث سالن‌های ورزشی و استخرهای سرپوشیده گفت: علاوه بر استفاده از منابع و امکانات دولتی باید از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه نیز استفاده شود.

فروزان‌مهر در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر توسعه فعالیت‌های مهارتی و آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به موضوع اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح مهارت دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت به وجود آمده در فنی و حرفه‌ای سبب می‌شود تا در زمینه اشتغال در آینده با مشکل کمتری مواجه شویم.

انتهای پیام/70017/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول