اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 45 روز آینده صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 2 پمپ گاز تعطیل شده در ورامین

خبرگزاری فارس: دو پمپ گاز تعطیل شده ورامین تا 45 روز آینده راه‌اندازی مجدد می‌شوند.

راه‌اندازی 2 پمپ گاز تعطیل شده در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در پی مطالبات متعدد مردمی از خبرگزاری فارس و خبرنگاران این رسانه مبنی بر پیگیری تعطیلی دو پمپ گاز شهرستان ورامین و تعداد کم کارگران در پمپ گاز قاسم‌آباد، رییس شورای اسلامی شهر ورامین از راه‌اندازی دو پمپ گاز تعطیل شده این شهر تا 45 روز آینده خبر داد. 

محمد حسن فرجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: پیمانکاران این دو پمپ گاز مبالغ گازهای مصرفی را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نداده بودند که همین امر موجب بدهی فراوان این دو پمپ گاز و تعطیلی آن شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: در همین راستا جلسات متعددی را همراه با فرماندار شهرستان ورامین و نیز رضا کارخانه شهردار ورامین با مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار کردیم و به تفاهماتی در این زمینه دست یافتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق این توافقات این دو جایگاه سی‌ان‌جی ورامین حداکثر تا 45 روز آینده راه‌اندازی مجدد می‌شوند و پیمانکاران بدهکار نیز بدهی‌های خود را به‌صورت اقساط و با نظارت مسئولان شهرستان به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرداخت می‌کنند تا مردم عزیز شهر ورامین از رنج و مشقت برای پر کردن مخازن سی‌ان‌جی خود رهایی یابند.

شهردار ورامین نیز در مورد پمپ گاز قاسم‌آباد گفت: بیش از 4 کارگر در این جایگاه مشغول به کار هستند و اینکه شهروندان عزیز از تعداد کم کارگران این جایگاه گلایه داشتند جای تعجب است.

رضا کارخانه وعده داد نظارت بر چگونگی کار کارگران در جایگاه سی‌ان‌جی مذکور را تشدید کنند.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول