اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مشکل زیست‌محیطی خط گاز دامغان - نکا حل شد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مشکل زیست‌محیطی خط گاز دامغان - نکا حل شده است.

مشکل زیست‌محیطی خط گاز دامغان - نکا حل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی در جلسه کارگروه اشتغال، توسعه و سرمایه‌گذاری استان مازندران اظهار داشت: 55 هزار و 940 نفر در استان فرصت شغلی و 39 هزار و 941 فرصت شغلی در سامانه رصد بدون احتساب بخش مسکن ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تعهد فرصت شغلی امسال 98 هزار و 804 نفر است، تصریح کرد: تاکنون 56.62 درصد تعهد فرصت شغلی انجام شده است که از 22 آذر تاکنون 15.42 درصد رشد داشتیم.

طاهایی افزود: درصد فرصت شغلی در سال گذشته در این تاریخ 70.42 درصد بوده است که نسبت به تعهداتمان در سال گذشته فاصله داریم که با تخصیص تسهیلات خوداشتغالی فعال شده است که به کم شدن این فاصله کمک خواهد کرد.

استاندار مازندران به اختصاص 29 میلیارد تومان برای طرح‌های کشاورزی و دامی کمیته امداد امام خمینی مازندران اشاره و خاطر نشان کرد: 5 میلیارد تومان برای طرح‌های مددجویان بهزیستی در بانک کشاورزی ابلاغ شده است.

200 هکتار زمین برای پالایشگاه کیاسر آماده شد

 

وی با عنوان اینکه کارآفرینی از راه‌های خوداشتغالی یک فرصت است، متذکر شد: 2 هزار صنعتگر صنایع دستی شناسایی شدند و ظرفیت کار آن‌ها ایجاد شد.

طاهایی اذعان داشت: خط گاز دامغان به نکا مشکل زیست محیطی آن حل شده است و سرمایه‌گذاری این پروژه 600 میلیارد تومان است که پشتیبان پروژه پالایشگاه کیاسر بوده و 200 هکتار زمین برای پالایشگاه کیاسر آماده و محیط زیست مجوز آن را داده است.

برای سریال پایتخت هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنیم

 

 

وی به بازدید از سریال پایتخت 2 اشاره کرد و افزود: بخشی از این سریال در شیرگاه فیلمبرداری می‌شود که فرصت خوبی برای نشان دادن داشته‌های استان است و ما برای این سریال هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: برای این سریال نقدهایی بود اما سازمان صدا و سیما زیر نظر مقام معظم رهبری است و باید سلسله مراتب را در نظام احترام بگذاریم.

انتهای پیام/86016/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول