اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حجاب زن ایرانی حجاب برتر و نمونه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به دستیابی کشورمان به دستاوردهای بزرگ نظامی گفت: همه دستاوردهای کشورمان در بخش‌ نظامی به همت متخصصان داخلی به دست آمده است.

حجاب زن ایرانی حجاب برتر و نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه کشورمان در بخش نظامی به دستاوردهای خوبی دست یافته است، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان امروز به توان و قدرت بالایی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری موفق و مقتدرانه رزمایش ولایت توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برگزاری موفق و مقتدرانه رزمایش ولایت نشان از اقتدار و توانمندی و توان بالای قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه پیام رزمایش ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دوستان و همسایگان دوستی است، تصریح کرد: برگزاری این گونه رزمایش‌ها اقتدار کشورمان را برای مقابله با دشمنان نظام و انقلاب به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اظهار نظرهای نادرست برخی کشورهای عربی و غربی ادامه داد: قدرت دفاعی کشورمان و برگزاری رزمایش‌های مختلف نظامی به هیچ وجه تهدیدکننده نیست.

خاتمی با اشاره به اینکه امروز متخصصان کشورمان به دستاوردها و تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای دست یافته‌اند، تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده خودکفایی کشورمان در عرصه تولید تجهیزات نظامی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به 15 دیماه روز شهدای دانشجو تصریح کرد: دانشجویان همیشه از جمله اقشار هوشیار و آگاه کشور بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دانشجویان باید تلاش کنند تا در عرصه‌های علمی به پیشرفت و موفقیت دست یابیم، تصریح کرد: دانشجویان باید در راستای تولید علم و خودکفایی کشورمان بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز ترور شهید احمدی‌روشن از دانشمندان هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان هرگز با این گونه اقدامات نمی‌توانند جلوی پیشرفت‌های کشورمان را بگیرند.

 خاتمی با بیان اینکه در عرصه دانش هسته‌ای کشورمان به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، تصریح کرد: همه دستاوردهای کشورمان در این عرصه به همت دانشمندان هسته‌ای و متخصصان داخلی به دست آمده است.

وی با محکوم کردن این گونه اقدامات دشمنان تصریح کرد: دشمنان هرگز نمی‌توانند با این گونه اقدامات خصمانه جلوی پیشرفت‌های کشورمان را در عرصه‌های مختلف بگیرند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به تلاش دشمنان در راستای ایجاد مانع در مسیر تحقق دانش صلح‌آمیز هسته‌ای نظام مقدس کشورمان ادامه داد: شهادت شهدای هسته‌ای دانشجویان را برای ورود به رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای ترغیب کرده به طوری که در حال حاضر بیش از 4 هزار نفر دانشجو برای تحصیل رشته‌های مرتبط با دانش هسته‌ای اقدام کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به 17 دی 1314 سالروز کشف حجاب رضاخانی در کشورمان تصریح کرد: در جریان کشف حجاب استکبار جهانی تلاش می‌کرد تا با برداشتن حجاب زنان ایرانی به اهداف شوم خود برسد و انسانیت را از زنان و دختران ما بگیرد.

خاتمی با اشاره به اینکه حجاب به زنان شخصیت و متانت می‌بخشد، اظهار داشت: حجاب زن ایرانی حجاب برتر و نمونه بوده و به عنوان نماد و الگوی زن مسلمان ایرانی مطرح بوده است.

انتهای پیام/2308/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول