اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان بصیرت حسینی

رزمایش 35 هزار نفری بسیجیان در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری همایش و رزمایش 35 هزار نفری بسیجیان با عنوان بصیرت حسینی در استان خبر داد.

رزمایش 35 هزار نفری بسیجیان در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع بسیجیان اظهار داشت: بعد از دو سال رزمایش و همایش بزرگ و باشکوه 35 هزار نفری بسیجیان شامل گردان‌های الی بیت‌المقدس، عاشورا، امام حسین (ع) و الزهرا (س) در گرگان و سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: در 14 شهر استان در روزهای چهارشنبه شش دی‌ماه و پنجشنبه هفت دی‌ماه برای این همایش و رزمایش در نظر گرفته شده و همچنین اقدامات لازم برای اجرای این رزمایش اعم از آمادگی نیروها و زیرساخت‌های لازم برای انجام رزمایش و همایش تامین شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: بسیجیان ما آمادگی کامل دارند و انواع آموزش‌های نظامی شامل تیراندازی، انفجارات و تاکتیک‌های رزمی را دیده‌اند و انشاالله در روزهای یاد شده عظمت و شکوه مقام بسیج را همگان خواهند دید.

بابایی افزود: در روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه صبحگاه مشترک در شهر گرگان و در محوطه سپاه نینوا و با حضور تمام مسئولان و مدیران اجرایی برگزار می‌شود و انشاالله علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) هم به جمع ما خواهند پیوست و از سخنان ایشان نیز بهره خواهیم برد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان هدف از برگزاری این رزمایش و همایش 35 هزار نفری را ارتقا رزم دفاعی و تقویت گردان‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: ما باید آمادگی دفاع در مقابل هر نوع تهاجمی را تجربه کنیم تا در صورت لزوم بتوانیم از راهکارهای لازم برای مقابله با آن بهره بگیریم.

وی ادامه داد: همچنین تقویت انگیزه‌های جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تسریع در امر امداد و نجات نیز از اهداف همایش و رزمایش بصیرت حسینی است. 

بابایی تصریح کرد: مکان همایش و رزمایش در هر شهرستان تعریف شده و در گرگان بخشی از همایش و رزمایش را به عنوان دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهاجمات فرضی و مناطق و اماکن شهری حساس که معمولاً در موقع خطر در اولویت قرار دارند، اختصاص دادیم که بسیجیان ما با اقتدار و صلابت لازم جواب یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی را در این همایش خواهند داد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مولود انقلاب اسلامی و ثمره و نتیجه آن به شمار می‌رود و سرمایه اصلی برای دفاع از کشور محسوب می‌شود و امروز در دنیا این مقام بسیج است که دشمنان ما را خوار و زبون کرده و چشم طمع آنها را به کشورمان کور ساخته است لذا تقویت بسیج از اولویت‌های ما به شمار می‌رود.   

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول