اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید سردار فضلی از رزمایش گردان‎های بیت‎المقدس + تصاویر

خبرگزاری فارس: علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مراحل رزمایش گردان‎های بیت‎المقدس در منطقه مجتمع‎های تازه ساخت مسکن مهر سعدآباد بازدید کرد.

بازدید سردار فضلی از رزمایش گردان‎های بیت‎المقدس + تصاویر

در این مراسم گردان‎های بیت‎المقدس با حرکات رزمی و عبور از پستی‎ها و بلندی‎ها با دشمن فرضی درگیر و پس از دستگیری و به هلاکت رساندن آنها پرچم پاکسازی را بر فراز ساختمان‎ها به نمایش گذاشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) بعدازظهر امروز در این مراسم گفت: من دست یکایک این بسیجیان، مردان خدا را می‎بوسم و ارادتم را به این عزیزان تقدیم می‎کنم و از برپایی این رزمایش تشکر می‎کنم.

علی فضلی اظهار داشت: انصافاً رزمایش خوبی بود و حضور این 35 هزار نفری که در استان گلستان سازماندهی شده نشان می‎دهد که ایران امروز با اوایل دوران دفاع مقدس فرق دارد و امروز شاهد هستیم که در یک فراخوانی 35 هزار نفر به میدان می‎آیند و دشمن باید از این حضور مردم و بسیجیان در صحنه بترسد.

 

 

حمله به دشمن فرضی با موفقیت انجام شد

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) استان گلستان نیز درباره این مرحله از رزمایش گفت: در این مرحله نیروها با سازماندهی انجام شده و قرار گرفتن در مقرهای از پیش تعیین شده آرایش گرفتند و با اسلحه و مهمات مشقی به اهداف فرضی حمله کردند.

محمدحسین بابایی اظهار داشت: در این مرحله چندین انفجار سنگین ایجاد کردیم تا افراد با صدای این نوع مهمات و آثار تخریبی آن مواجه شوند و از نزدیک آن را لمس کنند.

وی خاطرنشان کرد: دست یکایک بسیجیان را می‎بوسم چراکه امام راحل (ره) نیز فرموده بودند که من دست یکایک شما بسیجیان را می‎بوسم و به شما افتخار می‌کنم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز شاهد بودیم که بسیجیان با حضور خود در این رزمایش میثاق دوباره با ولایت بستند و به ایادی استکبار فهماندند که ایران همیشه آماده است و اگر مشکلی پیش بیاید با قاطعیت با آن مقابله خواهد کرد.

بسیجیان از رزمایش راضی بودند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان که وظیفه هدایت عملیات را بر عهده داشت گفت: بسیجیان گرگانی در این رزمایش موفق و بانشاط عمل کردند و ثابت کردند که اگر بحرانی ناگهانی در هر کوی و برزنی پیش بیاید با جان و دل و آمادگی رزمی با آن مقابله خواهند کرد.

عباس سیامرزکوهی اظهار داشت: برنامه‎هایی که ما پیش‎بینی کردیم و آنچه که به افراد ابلاغ شده بود به نحو احسن صورت پذیرفت و ما توانستیم بعد از چند سال رزمایشی شایسته که بسیجیان بتوانند سلاح و مهمات را لمس کنند و صدای هولناک آن را بشنوند برگزار کنیم که این باعث شادی و خوشحالی بسیاری از بسیجیان شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی اهداف با موفقیت کامل محقق شد و تاکتیک‎های مورد نظر گردان‎های بیت‌المقدس با هماهنگی و استحکام لازم انجام شد و پیامش برای دشمنان داخلی و خارجی ما این بود که دیگر دنبال فتنه نباشند و فکر حمله به ایران را از سر خود بیرون کنند چراکه ایران اسلامی امروز از هر زمان دیگری چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ نظامی در رتبه بالایی قرار دارد. 

انتهای پیام/2307/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول