اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

حضور گردان‌های ویژه واکنش سریع بسیج خرمشهر در رزمایش الی بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: گردان‌های مختلف رزمی و دسته‌های ویژه واکنش سریع بسیج خرمشهر در رزمایش الی بیت‌المقدس اهداف از پیش تعیین شده را به تصرف خود در آوردند.

حضور گردان‌های ویژه واکنش سریع بسیج خرمشهر در رزمایش الی بیت‌المقدس

عادل فرهانیان لحظاتی پیش در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس که در منطقه عملیاتی اهواز و خرمشهر از روز گذشته آغاز شده تاکنون با موفقیت در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: چندین گردان و دسته‌های واکنش سریع بسیجیان خرمشهر در این رزمایش شرکت دارند که تمام مراحل این رزمایش را به شکل کامل و موفقیت آمیزی انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در ادامه تصریح کرد: بسیجیان شرکت کننده با موفقیت هر چه تمامتر تمام اهداف از پیش تعیین شده را به تصرف خود درآوردند.

وی گفت: بازرسان حاضر در رزمایش در ارزیابی خود از انجام موفقیت‌آمیز رزمایش الی بیت‌المقدس در منطقه عملیاتی خرمشهر خبر دادند.

وی با اشاره به محرمانه بودن آمار شرکت کنندگان در این رزمایش افزود: در رزمایش الی بیت المقدس تعداد کثیری از بسیجیان جان برکف خرمشهر شرکت کردند.

فرهانیان اظهار کرد: این رزمایش تا پایان وقت امروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2329/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول