اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

تولید تله فیلمی در زمینه دستاوردهای نظام در زنجان / در تولید محتوای غنی ضعف داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: تله فیلمی در زمینه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان زنجان تولید شده است.

تولید تله فیلمی در زمینه دستاوردهای نظام در زنجان / در تولید محتوای غنی ضعف داریم

مرتضی صفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیش از 80 تا 90 درصد از عوامل تولید تله فیلم مورد نظر، بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه در این تله فیلم به ظرفیت‏های استان زنجان از جمله انرژی و برق پرداخته شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‎های استان زنجان در حوزه هنری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان موضوع تله فیلم را در زمینه نوجوانی عنوان کرد که در یک روستا زندگی می‏کند، این نوجوان در اواسط تحصیل خود با مشکلاتی مواجه شده و پدر و مادر خود را از دست می‏دهد، در ادامه این دانش‏آموز زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان قرار گرفته و پس از مدت‏ها تبدیل به عنصر مهم و تأثیرگذاری برای جامعه می‏شود.

وی ادامه داد: در ادامه تله فیلم پیشنهادات وسوسه‎انگیزی از کشورهای مختلف به جوان می‏شود اما وی در نهایت خدمت به کشور و استان خود را به همه پیشنهادات ترجیح می‏دهد.

 

 

صفری با تأکید بر اینکه امروز بر همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب واجب است که به تولید محتواهای خوب و غنی بپردازند، ادامه داد: همه باید به منظور تأثیرگذاری بیشتر رسانه ملی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه محتواهای تولید شده در کشور اگر منتشر شود مخاطبان زیادی را در نقاط مختلف دنیا پیدا می‏کند، یادآور شد: متأسفانه در زمینه تولید محتوای خوب و غنی ضعف داریم.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه یک عزم عمومی در عرصه رسانه به منظور تولید محتوای غنی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: مناسبت‏های مختلفی چون 9 دی‌ماه و دهه فجر فرصت‏های خوبی به منظور آشنا ساختن افکار عمومی با پیشرفت‏های کشور است.

تبیین اقتصاد مقاومتی در فضای رسانه‏ای

وی با تأکید بر اینکه تبیین اقتصاد مقاومتی و تغییر سبک زندگی باید در فضای رسانه‎ای تبلیغ شود، عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری تحریم‏ها و شرایط ویژه اقتصادی از سوی دشمنان بزرگ‎نمایی می‏شود.

انتهای‌پیام/73006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول