اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

تندی با مدیران برای اصلاح امور است/مجبوریم با برخی مدیران بسازیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیگر نمی‌دانم با برخی مدیران چه کنم فقط تبر به دست نگرفتم و گر نه همه توپ و تشرها را انجام دادم ولی بالاخره این مدیران همین هستند باید ساخت..

تندی با مدیران برای اصلاح امور است/مجبوریم با برخی مدیران بسازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌ها و جلسات اداری مسائلی میان اعضا رد و بدل می‌شوند که اگر چه در متن نیستند ولی حاوی نکات قابل تأملی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اگر چه آن‌گونه که خود گفته تا حال در کسوت مسئول دولتی هیچ قولی نداده است اما به یکی از برنامه‌های خود در ابتدای استاندار شدنش در این استان عمل کرد و در ماه چهارم حضور خود در کهگیلویه و بویراحمد به سالن کنفرانس خبری آمد و سؤالات و حرف‌های خبرنگاران را شنید و پاسخ داد.

سید حسین صابری در این نشست یک الگوی و راهکار جدیدی را نیز برای مقابله با گرانی‌ها و تورم لجام گسیخته اجناس و خدمات ارائه داد و گفت: سزای گرانی نخریدن است و خود من از این فرمول به عنوان یک الگو برای مقابله با گرانی و گران‌فروشی استفاده می‌کنم و ضمن پذیرفتن ضعف‌های نظارتی مدیران از همه مردم هم می‌خواهم که با این فرمول به کمک دولت در مهار گرانی‌ها بیایند.

* تندی‌ها و عصبانیت‌هایم با مدیران برای اصلاح امور مردم است

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد به واکنش‌ها تند خود در مورد مدیران واکنش نشان داد و تأکید کرد: خدا را گواه می‌گیرم هر جا تند رفتم که آن را هم می‌پذیرم برای رضای خدا و اصلاح امور بوده و گر نه من با هیچ مدیری در این استان پدرکشتگی ندارم.

صابری خود را اهل مصلحت‌اندیشی و دروغگویی ندانست و اشاره کرد: برخی شماها تیترهای خیلی خوبی انتخاب می‌کنید اما جنجالی هست و من برای خنثی کردن این تیترها باید وقت بگذارم .

موضوع سند نداشتن پارک ولایت نیز از حواشی جالب این نشست بود که استاندار گفت: من مخالف تکمیل پارک ولایت نیستم ولی معتقدم در این مورد ضعیف عمل شده و شما رسانه‌ها باید این چیزها را می‌نوشتید و به من منتقل می‌کردید اما  من به جز یک مطلب چیزی در خصوص تخریب تپه و قطع درخت از شما نشنیدم در حالی که در سایر استان‌ها جرأت قطع درختی که حتی در وسط یک خیابان هست هم وجود ندارد.

اشاره به واکنش اکبر نیکزاد استاندار قبلی در روز تودیع خود که وزیر کشور از او پرسیده بود همه جای دنیا می‌روند خاک و شن می‌آورند تا تپه بسازند شما اینجا تپه را تخریب می‌کنید و نیکزاد پاسخ داد که نگران نباشید، شن و ماسه‌های تپه استانداری را جای دیگری استفاده می‌کنیم، از دیگر حواشی چهارمین نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.

* مردم باید قضاوت کنند

وقتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به چندین سؤال گفت: این هم داستانی دارد، یکی از خبرنگاران گفت همه چیز در این استان داستان شده است ماجرا چیست؟

صابری در پاسخ به سؤالی که از او پرسیده شد شما بیشتر حرف می‌زنید تا عمل گفت: می‌پذیرم که بیشتر از همه مدیران حرف می‌زنم و کیلومترها هم خسته می‌شوم ولی در همین مدت هم بر اساس توان و تکلیفم کم کار نشده است و لازم نیست هر کاری شده را هم گزارش دهم مردم باید قضاوت کنند .

 

اظهارات یکی از خبرنگاران در مورد روستای مهریان که گفته بود این روستا را اعضای شورا و دهیاری آن به دو قسمت ایالتی ولایتی تقسیم کردند و فقط جلوی خانه‌های خود روشنایی نصب کردند نیز واکنش‌هایی را به دنبال داشت تا آنجا که استاندار به عملکرد شوراها انتقاد کرد و گفت: ایراد خیلی زیاد هست ولی نمی‌خواهم بد بگویم.

* دفاع بی‌سابقه استاندار از شبکه دنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست دفاع جانانه‌ای از صدا و سیمای این استان داشت و گفت: ناشکری نکنید که شبکه دنای شما پای کار است و من ضعفی در کار این رسانه به ویژه در مسائل دینی نمی‌بینم.

یکی دیگر از خبرنگاران در این نشست گفت: از سوی مردم مهریان مأمور شدم که در مقابل شما تعظیم کنم تا حضرتعالی به این روستا بیایید و شاهد دردهای مردم و عملکرد پر حرف و حدیث اعضای شورای این روستا باشید، این خبرنگار در جلوی جمع بلند شد و در مقابل استاندار تعظیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نشست در مورد ضعف مدیران این استان گفت: من دیگر نمی‌دانم با این مدیران چه کنم فقط تبر به دست نگرفتم و گر نه همه توپ و تشرها را انجام دادم ولی بالاخره این مدیران همین هستند باید ساخت.

* ممکن است مدیران منصوب شده ضعیف‌تر از قبلی‌ها باشند/ یک معلم به پاراف یک نامه دل خوش نکند

صابری یکی از کارهای خوب خود در این استان را پایان دادن به مأموریت نیروهای غیرتخصصی در سایر ادارات خواند و گفت:‌ معلمی که باید در کلاس درس رجایی و باهنر تربیت کند دلش را به این خوش می‌کند که بخشدار یا معاون یک فرماندار باشد و روزی که فرماندار نیست یک نامه را پاراف کند، این کار چه سودی به حال او و جامعه دارد.

گریز استاندار به موفقیت شورا و شهردار شهر اصفهان که هفت سال است ترکیب آن‌ها تغییر نکرده از دیگر حواشی این نشست بود که البته یکی از این افراد موفق از همشهریان صابری است.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد پذیرفت که ممکن است مدیرانی که منصوب شدند از مدیران قبل از خود ضعیف باشند اما تأکید کرد: ولی هر چه باشد معلم باید سر کلاسش باشد و در خانه خود به خدمت مشغول باشد و بخشدار و فرماندار هم کار خود را بکند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین نشست خبری خود نسبت به برخوردهای تند خود با مدیران واکنش نشان داد و با دفاع محکم از شبکه دنا عملکرد این رسانه را را بی‌عیب و ایراد خواند.

---------------------------------

حاشیه‌نگاری از کریم بنام

------------------------------

انتهای پیام/82005/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول