اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد

نقش موثر دانشگاه آزاد در تولید علم

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد نقش موثر و برجسته‌ای در تولید علم دارد.

نقش موثر دانشگاه آزاد در تولید علم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرامرز فتح‌نژاد شامگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به تغییر سیستم دانشگاه آزاد از متمرکز به غیر متمرکز اظهار کرد: تغییر سیستم دانشگاه آزاد به اینگونه است که با این تغییر، همه تصمیم‌ها در زمینه هیئت امنای دانشگاه در داخل خود استان گرفته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده توسط دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود : تغییر و تحول یک اتفاق طبیعی است و چیزی منفی تلقی نمی‌شود.

رئیس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه از این پس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان شناخته می‌شود، اضافه کرد: با این اقدام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان علاوه بر انجام فعالیت‌های خود باید به فعالیت سایر واحدها نیز نظارت داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های حاصل شده در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور نیز اشاره داشت و گفت: تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی راه بسیار طولانی را پیموده است و از نظر گستردگی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

 

 

فتح‌نژاد با اشاره به اینکه هنوز دانشگاه آزاد اسلامی راه بسیاری برای پیمودن دارد، اضافه کرد: باید تلاش بیشتری در راستای ارتقا و اعتلای این دانشگاه صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور جزو هفت کشور برتر جهان در مباحث علمی است، اضافه کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در کشور تاثیرگذار است.

رئیس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه رشد علمی کشور مرهون تلاش شبانه‌روزی دانشمندان و جوانان غیور ایران اسلامی است، ابراز امیدواری کرد: از این پس نیز در راه کسب علم و پیشرفت در این زمینه گام‌های موثری در کشور برداشته شود.

وی تصریح کرد: رسیدن به قله‌های افتخار در بحث ارتقای کیفی و کمی علم نیازمند مشارکت همه بخش‌ها است و همگان باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول