اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی ووشو:

چهارمحال و بختیاری سرزمین پرورش قهرمانان ووشو است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی ووشو گفت: استان چهارمحال و بختیاری با وجود برخورداری از استعدادهای برتر ورزشی سرزمین پرورش قهرمانان ووشو است.

چهارمحال و بختیاری سرزمین پرورش قهرمانان ووشو است

تیمور بنی‌طالبی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کسب عناوین قهرمانی جهان توسط ووشوکاران این استان نشان از سطح بالای این رشته ورزشی در استان دارد.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ووشو استان در سطح بالایی برگزار شد، گفت: وجود 15 ملی پوش ووشو کشور در این رقابت‌ها نشان از بالا بودن سطح مسابقات است.

بنی‌طالبی با اشاره به اینکه امسال رقابت برای کسب سهمیه حضور ورزشکاران استان‌های مختلف در تیم ملی بسیار سنگین است، افزود: آنچه امروز از این مسابقات به چشم می‌آید آمادگی کامل ووشوکاران این استان برای حضور در تیم ملی است.

رئیس هیئت ووشوکاران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کسب عنوان سوم کشوری توسط هیئت ووشو استان و حضور موفق ورزشکاران در رقابت‌های بین المللی ماکائو و سایر مسابقات جهانی نشان از قهرمان پروری در چهارمحال و بختیاری دارد.

وی اذعان داشت: اگر در استان چهارمحال و بختیاری زمینه توسعه و تجهیز زیر ساخت‌های ورزشی بیشتر از گذشته فراهم شود ما در آینده شاهد درخشش بیشتر ووشوکاران این استان خواهیـم بود.

مربی تیم ملی ووشو ابراز امیدواری کرد ووشوکاران این استان بتوانند بهتر از سال گذشته سهمیه حضور در تیم ملی را کسب کنند.

مسابقات انتخابی تیم ووشو استان چهارمحال و بختیاری با حضور ووشوکاران این استان 13 آذرماه جاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول