اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ووشوکار سبک وزن تیم هیئت ووشوی استان قم:

ووشوی قم لیگ برتری می‌شود

خبرگزاری فارس: ووشوکار سبک وزن تیم هیئت ووشوی استان قم گفت: هیچ عاملی نمی‌تواند مانع صعود ووشوی قم به لیگ برتر باشگاه‌های کشور شود و تمام امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم.

ووشوی قم لیگ برتری می‌شود

محمدعلی محمدی در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم هیئت ووشوی قم برای حضور موفق در دیدارهای هفته‌های آینده لیگ دسته اول ووشوی باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ما در اوج بدشانسی، دیدار هفته پنجم را به تیم هیئت خوزستان باختیم و به علت غیبت در هفته نخست مغلوب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شدیم اما با انگیزه جبران امتیازات از دست رفته در این 2 مسابقه در ادامه لیگ به مصاف حریفان می‌رویم.

وی ادامه داد: با اینکه در هفته پنجم لیگ مغلوب شدیم اما همچنان نسبت به صعود از مرحله گروهی و در نهایت راهیابی به مسابقات لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور امیدواریم.

عضو تیم هیئت ووشوی استان قم افزود: به دست آوردن 2 پیروزی بسیار خوب در هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور، تیم ما را به سه امتیازی صدر جدول رده‌بندی رساند ولی در هفته پنجم تیم هیئت قم برابر هیئت خوزستان دور از انتظار ظاهر شد.

وی تأکید کرد: سطح رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو بسیار بالا است و تمام تیم‌ها داعیه صعود به مسابقات لیگ برتر را دارند به همین خاطر هر هفته رقابت‌ها سخت‌تر از هفته قبل می‌شود و کار مدعیان برای صعود دشوارتر شده است.

محمدی یادآور شد: امسال هیئت قم تیم آماده‌ای در پیکارهای لیگ دسته اول ووشوی کشور دارد و در حال حاضر نیز از چهار مسابقه خود 2 پیروزی و 2 باخت در کارنامه دارد و با این نتایج همچنان نسبت به لیگ برتری شدن این تیم امید داریم.

وی با بیان اینکه در هفته نخست تیم هیئت قم به دلیل برخی مشکلات برابر سپاه سلمان سیستان و بلوچستان حاضر نشد عنوان کرد: در هفته دوم تیم هیئت قم استراحت داشت و در هفته‌های سوم و چهارم نیز 2 پیروزی بسیار خوب و دلچسب به دست آورد که همین نتایج تیم هیئت قم را به رتبه سوم رساند.

انتهای پیام/78002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول