اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ووشو خراسان‌رضوی:

امکانات مالی ووشو خراسان‌رضوی ضعیف است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ووشو خراسان‌رضوی گفت: امکانات مالی ووشو خراسان‌رضوی بسیار ضعیف است و در ادامه رقابت‌های لیگ با مشکل مواجه می‌شویم.

امکانات مالی ووشو خراسان‌رضوی ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد امیر مهربان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: هیئت ووشو خراسان‌رضوی بودجه‌ای برای ادامه کار تیم ووشو استان در رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

وی با اشاره به اینکه در صورت حضور نیافتن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از صعود به جمع 4 تیم برتر باز خواهیم ماند و به لیگ یک سقوط خواهیم کرد افزود: برای اعزام تیم ووشو استان به رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر نیز با مساعدت مالی، تیم را اعزام کرده‌ایم.

وی ضمن بیان اینکه در استان سکوی استانداردی برای انجام ورزش ووشو وجود ندارد گفت: مسابقات لیگ برتر فرصت خوبی برای ووشوکاران استان است که با رقابت در سکوهای استاندارد شرایط حضور در تیم‌های ملی را به‌دست آورند.

سرمربی تیم ووشو خراسان‌رضوی درباره مبلغ قراردادش با هیئت ووشو اظهار داشت: سال گذشته علیرغم کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشور و داشتن قرارداد یک میلیون تومانی با هیئت تنها 500 هزار تومان به من و یکی از بازیکنان به‌عنوان دستمزد پرداخت شد.

وی افزود: امسال نیز هیئت استان با هر نفر از 25 ووشوکار حاضر در رقابت‌های لیگ کشور با حداقل مبلغ ممکن، قراردادی یک میلیون تومانی بسته است که از این مبلغ هنوز پیش پرداختی دریافت نشده است.

وی درباره بازی بعدی تیم ووشو خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشور گفت: در روز 15 دی‌ ماه از هفته دوم و سوم دور برگشت لیگ برتر در آکادمی ووشو تهران به مصاف تیم ووشو نفت تهران قهرمان 5 دوره گذشته لیگ برتر و تیم رنگ فیروزه فارس خواهیم رفت که با کسب امتیاز از این تیم‌ها به جمع 4 تیم برتر ووشو کشور و مسابقات ضربدری فینال صعود می‌کنیم.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول