اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تالو فولاد ماهان:

لیگ برتر ووشو در سطح حرفه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم تالو فولاد ماهان گفت: مسابقات لیگ برتر در سطح حرفه‌ای برگزار می‌شود زیرا ووشو ایران نایب قهرمان آسیاست و ووشو کاران ایرانی حرف اول را در قاره آسیا می‌زنند.

لیگ برتر ووشو در سطح حرفه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن احمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه فشردگی که در برنامه‌ریزی‌ لیگ برتر ووشو وجود دارد، سبب به وجود آمدن برخی از مشکلات شده است.

وی ادامه داد: فشردگی مسابقات موجب می‌شود دیدارهای دو هفته متوالی در یک روز و تنها با فاصله زمانی چند ساعت برگزار شود که این مسئله مشکلاتی را برای تمامی تیم‌ها ایجاد کرده است.

مربی تیم تالو فولاد ماهان  ادامه داد: در هفته‌های گذشته با تحلیل‌هایی که کادر فنی تیم از بازیکنان داشتند توانستیم نقاط ضعف خود را برطرف کرده و آمادگی کامل را برای حضور در این دیدارها کسب کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر ووشو در سطح حرفه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: با تیم‌داری فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر ووشو مسابقات رنگ و بویی ویژه به خود گرفته و حس رقابت بیشتری ایجاد شده به گونه‌ای که در ابتدای فصل گروهی که ما در آن قرار گرفته‌ایم را گروه مرگ نام‌گذاری کردند.

به گزارش فارس، تیم ووشوی فولاد ماهان در هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر ووشو توانست برابر تیم شهرداری چترود کرمان به برتری دست یافت و مقابل تیم پرشین شکست خورد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول