اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

2 درصد جمعیت دماوند زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در مجموع تنها دو درصد جمعیت شهرستان دماوند در پوشش خدمات‏دهی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که بیانگر سطح نسبی شرایط مطلوب زندگی در این شهرستان است.

2 درصد جمعیت دماوند زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز به همراه معاونان سیاسی انتظامی و برنامه‏ریزی خود و مسئول امور بازرسی فرمانداری با حضور در اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند با مدیر و امدادگران این اداره دیدار کرد.

وی در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت روز 9 دی، این حماسه بزرگ را تجدید پیمان مردم با ولایت و آرمان‏های بلند انقلاب دانست.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دشمنان کوردل سعی داشتند با فتنه‏انگیزی اعتقادات مردم را خدشه‏دار کنند؛ اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با صلابتی مثال‏زدنی پشت سر علما به صحنه آمدند و نشان دادند که پیوندشان با آرمان‏های اسلامی و ولایت ناگسستنی است.

قاسمی‏فرزاد به آمار مددجویان شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: این آمار نشان‏دهنده آن است که در مجموع تنها دو درصد جمعیت شهرستان دماوند در پوشش خدمات‏دهی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که بیانگر سطح نسبی شرایط مطلوب زندگی در این شهرستان و به تبع آن در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در جهان هشت کشور صنعتی وجود دارد و چهار کشور نیز به زودی به آنها خواهند پیوست.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین 11 کشور دیگر به سرعت به سوی پیشرفت و توسعه گام بر می‏دارند که جمهوری اسلامی ایران جزو این گروه اخیر بوده و در بین 11 کشور از سطح متوسط بالاتر است.

قاسمی‏فرزاد این سطح پیشرفت در کشور را با توجه به تحریم‏های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام عظمای ولایت دانست.

وی بیان کرد: به راستی رهبر معظم انقلاب در بین رهبران دنیا از قدرت مدیریت بی‏نظیری برخوردارند که توانسته‏اند با هدایت جامعه، جمهوری اسلامی را به کشوری ممتاز در دنیا تبدیل کنند.

فرماندار شهرستان دماوند نقش دولت خدمتگذار نهم و دهم را در این پیشرفت و توسعه نقشی برجسته عنوان کرد.

وی افزود: اقدامات برنامه‎ریزی شده و دقیق همچون هدفمندسازی یارانه‏ها، مدیریت مصرف سوخت در کشور، مسکن مهر و اجرای طرح‏های دیگر سبب شد آنچه دشمن از آن به عنوان تحریم‏های فلج‏کننده یاد می‏کرد به عنوان فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل و به خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور منجر شود.

فرماندار شهرستان دماوند کارکنان و امدادگران نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) را جزو خدوم‏ترین و با صداقت‏ترین افراد جامعه دانست.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: زحمات کارکنان و امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است که توجه به مستمندان و محرومان جامعه را جزئی از آموزه‏های دینی، اخلاقی و فرهنگی می‏دانند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‏های امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند در راستای خدمت‏رسانی به مددجویان زیرپوشش این نهاد، برای همه آنها موفقیت روزافزون در این مسیر خداپسندانه را از درگاه الهی خواستار شد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول