اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی خبر داد

افزایش 20 درصدی تعداد دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد دشتی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی از افزایش 20 درصدی تعداد دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد دشتی خبر داد.

افزایش 20 درصدی تعداد دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمدرضا بحرینی ظهر امروز در نشست با مدیران کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: امسال 249 دانشجو از خدمات تحصیلی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که این آمار نسبت به سال پیش 20 درصد افزایش داشته است.

مدیر کمیته امداد دشتی عنوان کرد: کمیته امداد این شهرستان سالانه خدمات مختلفی را در حمایت از دانشجویان مددجو انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از دانشجویان تحت حمایت پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه به آن‌ها است.

وی افزود: کمک‌هایی که در راستای حمایت از ادامه تحصیل دانشجویان انجام می‌شود، بر اساس رشته و مقطع تحصیلی آن‌ها متفاوت است مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی گفت: برای دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد مشغول به تحصیل رشته‌های مختلف مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد، پیام نور و جامع علمی کاربردی مبالغی به ازای هر ترم پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر نیز از جمع‌آوری 200 میلیون ریال از طریق صندوق خیریه شرکت پتروشیمی خبر داد.

محمد پورسالم اظهار داشت: یکی از وظایف کمیته امداد رسیدگی به رفع نیازهای نیازمندان و مددجویان است و این میسر نمی‌شود مگر با کمک نیکوکاران و خیرین.

وی افزود: در این راستا با جمع‌آوری مبلغ 200 میلیون ریال از طریق صندوق خیریه شرکت پتروشیمی هشت آبگرمکن برای خانواده‌های مددجو خریداری و به آن‌ها داده شد.

مدیری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر از خرید 17 بخاری توسط حامیان خارج از کشور برای نیازمندان دیری خبر داد.

پورسالم اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرما و نیاز خانواده‌ها به دستگاه‌های گرمایشی 17 بخاری برای مددجویان توسط حامیان خارج کشور خریداری و بین 17 خانواده ایتام توزیع شد.

وی افزود: از این تعداد 13 دستگاه بخاری نفتی به مبلغ 10 میلیون و چهارصد هزار ریال و چهار بخاری گازی جمعا به مبلغ 12 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول