اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خبر داد:

پرداخت مستمری به 1200 خانوار کمیته امداد شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از پرداخت مستمری به یک‌هزار و 231 خانوار کمیته امداد شهرستان جم خبر داد.

پرداخت مستمری به 1200 خانوار کمیته امداد شهرستان جم

مسلم انیژپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیش‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در راستای رضایت خانوارهای کم‌بضاعت ارائه می‌کند.

وی افزود: سرکشی به خانوارها و آشنایی با مشکلات این قشر از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای بهبود خدمات‌رسانی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از پرداخت مستمری به یک‌هزار و 231 خانوار کمیته امداد این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری 1231 خانوار مددجوی کمیته امداد شهر جم از این نهاد مستمری دریافت کرده‌اند.

انیژپور تصریح کرد: پرداخت مستمری در راستای کمک به معیشت خانواده‌های تحت پوشش امداد به صورت متمرکز از طریق استان انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 580 میلیون ریال به حساب مددجویان طرح شهید رجایی و امداد واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج توسط کمیته امداد جم خبر داد و اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 70 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم در کارگاه آموزشی جوانان در آستانه ازدواج شرکت کردند.

انیژپور یادآور شد: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج، بالا بردن آگاهی و اطلاعات همسران جوان در زمینه زندگی زناشویی، تربیت صحیح فرزندان، تقویت مسائل دینی و نقش آن در زندگی و خانواده بوده است.

وی افزود: دولت نهم و دهم حمایت بسیار خوبی از خانوارهای کم‌بضاعت به عمل آورده و به فضل خدا حجم و کیفیت خدمات بیشتر و بهتر شده است.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول