اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

54 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: امسال افزون بر 54 میلیارد تومان تسهیلات اشغالزایی به مددجویان پرداخت می‌شود.

54 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: جمع کل اعتبارات خوداشتغالی این نهاد که مصوبه شورای عالی اشتغال و قانون بودجه است، 542 میلیارد ریال است که در قالب‌های گوناگون به متقاضیان اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

وی افزود: از این میزان اعتبار 151 میلیارد و 480 میلیون ریال در قالب مشاغل خانگی و خوداشتغالی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (که) استان بوشهر با بیان اینکه متقاضیان این گونه تسهیلات می‌توانند از 15 دی ماه از طریق سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ثبت‌نام کنند، گفت: ثبت نام به منزله پرداخت وام نیست بلکه پس از بررسی پرونده، نتیجه اعلام می‌شود.

محبی با بیان اینکه امسال تسهیلات اعتباری از دو محل پرداخت می‌شود، گفت: 23 میلیارد و 150 میلیون تومان از محل بند 76 ماده واحده قانون بودجه برای خوداشتغالی اعلام شده است که تاکنون هشت درصد آن جذب شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه 16 میلیارد تومان از محل بند 11 مصوبات شورای عالی اشتغال اختصاص یافته است، گفت: تاکنون از این مبلغ 11 میلیارد تومان آن به بانک‌ها ابلاغ شده است ولی پرداختی صورت نگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در خصوص پرداخت تسهیلات سال 90 هم گفت: از 22 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبارات خوداشتغالی سال 90 افزون بر 17 میلیارد و 800 میلیون تومان آن پرداخت شد که 14 میلیارد و 100 میلیون تومان آن سهمیه کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: از میزان اعتبارات یاد شده 13 میلیارد و 300 میلیون تومان که 94 درصد اعتبارات کمیته امداد است، پرداخت شده است.

انتهای پیام/66006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول