اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

طرح‌های کمیته امداد برای دریافت تسهیلات بخش کشاورزی آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: طرح‌های کمیته امداد برای دریافت تسهیلات بخش کشاورزی آماده است.

طرح‌های کمیته امداد برای دریافت تسهیلات بخش کشاورزی آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد ابراهیم باغبانی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی مازندران با اعلام اینکه برای توسعه بخش کشاورزی در بخش امداد سهم اعتبارات کمیته امداد جذب نشد، اظهار داشت: از منابع تسهیلات توسعه کشاورزی برای کمیته امداد مازندران 22.5 میلیارد تومان اعتبار اعلام کردند اما حدود 18 میلیارد تومان اعتبار در اختیار ما قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار پرونده در بانک کشاورزی مازندران مربوط به سال گذشته موجود است که ریالی به کمیته امداد تسهیلات پرداخت نشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه تعهد دادیم که تسهیلات بانک کشاورزی را جز در بخش کشاورزی و دامپروری هزینه نکنیم، گفت: وقتی کار به کارگروه توسعه کشاورزی مازندران رسید به ما اعلام شد که اعتبار نداریم و اگر طرح هم ارسال می‌شد فایده‌ای نداشت.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری استان‌های همجوار از طرح‌های زودبازده بخش کشاورزی مربوط به کمیته امداد امام گفت: در استان همجوار 750 طرح خود اشتغالی پرداخت شد.

باغبانی خواستار اعطای تسهیلات در بخش خوداشتغالی شد و تاکید کرد: برای کمیته امداد مازندران مبلغ مشخص شود، طرح ارسال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در ادامه با اعلام اینکه طرح‌های کمیته امداد برای دریافت تسهیلات آماده است، بیان داشت: در تفاهم‌نامه‌ای که با بانک کشاورزی به صورت دو جانبه منعقد می‌شود بررسی و کارشناسی طرح‌ها نیز با کمیته امداد است.

وی در پایان تاکید کرد: لیست توزیع شهرستانی را در اختیار بانک کشاورزی قرار می‌دهیم و طبق طرح‌های در دست بررسی 10 درصد اضافه‌تر نیز به بانک برای دریافت تسهیلات ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه حدود 29 میلیارد تومان اعتبار در اختیار کمیته امداد مازندران برای توسعه اشتغال مددجویان در بخش کشاورزی قرار گرفت.

انتهای پیام/86004/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول