اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و مسئولان

یادواره سرداران و 2000 شهید منطقه 15 برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم یادواره سرداران و 2 هزار شهید منطقه 15 تهران در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) ‌با استقبال خوب مسئولان و شهروندان برگزار شد.

یادواره سرداران و 2000 شهید منطقه 15 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مراسم یادواره سرداران و دو هزار شهید جنوب تهران با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

مراسم یادشده با حضور احمدلو مدیرکل امور ایثار گران شهرداری تهران،‌ حجت الاسلام و المسلمین معراجی رئیس رسیدگی به امور مساجد شهید محلاتی، ‌حجت‌الاسلام و المسلمین امیری امام جمعه قیامدشت، ‌شهردار، ‌قائم مقام و مدیران شهرداری منطقه 15، ‌مسئولان بنیاد شهید منطقه،‌ فرمانده ناحیه مالک اشتر، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران روحانیون برگزار شد.

شهردار منطقه 15 در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم معنوی یادواره شهدا گفت: همانطور که شهدای عزیز ما برای پاسداری از دین خدا و سنت پیامبر عظیم الشان اسلام و ولایت ائمه معصومین جان خود را تقدیم کردند،‌ ان‌شاء‌الله ما هم این توفیق را داشته باشیم که در مسیر ولایت حرکت کنیم و ادامه دهنده آرمان‌های امام (ره) و راه شهدا باشیم.

سید احمد صفوی افزود: عزت و اقتداری که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و افتخار و بالندگی امروز کشور، ‌مدیون و مرهون ایثار و جانفشانی‌های شهدا و صبر، تحمل و بردباری خانواده‌های عزیز شهدا و دیگر عزیزان در صحنه‌های انقلاب است.

شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شهری به تکریم و تعظیم خانواده‌های معظم و ایثارگران تاکید ویژه دارد، خاطر نشان کرد: خانواده شهید بودن در جامعه ارزشی ما، ‌یک واژه افتخار آمیز بوده و حفظ منزلت خانواده‌های شهدا و تکریم آنها از ملزومات و واجبات جامعه اسلامی است که به حمدالله مجموعه مدیریت شهری در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

وی یادآور شد: وجود چنین سرمایه‌های ارزشمندی در بین شهروندان منطقه و خدمت رسانی به آنان از افتخارات مدیریت شهری است و‌ تکریم خانواده‌های معظم شاهد و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان در اولویت کاری شهرداری قرار دارد. ما هم در حد بضاعت خود تلاش می‌کنیم تا گوشه‌ای از فداکاری‌های این عزیزان را جبران کنیم.

صفوی در تشریح اقدامات منطقه در بحث تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در این راستا برگزاری دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، ‌رسیدگی به درخواست‌های آنان در ملاقات‌های هفتگی، ‌اعزام آنان به مشهد مقدس و مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور، اختصاص هفتگی وسیله نقلیه برای اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به بهشت زهرا (س)‌، ‌پیگیری ویژه امور مربوط به جانبازان بالای 70 درصد، ‌ایجاد رمپ و بالابر در منازل جانبازان ویلچری، ‌ایجاد خانه شهید و موزه آثار شهدا در منزل شهیدان آقاجانلو، ‌اجرای یادواره شهدا در محلات منطقه 15، نامگذاری معابر به نام شهدا و تشکیل انجمن فرزندان شاهد شاغل در شهرداری منطقه 15 انجام شده است.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول