اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مسجد‌ شادگانی‌های مقیم گچساران کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی مسجد شهدای گچساران که به همت شادگانی‌های مقیم در این شهرستان ساخته می‌شود، آغاز شد.

مسجد‌ شادگانی‌های مقیم گچساران کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیین کلنگ‌زنی مسجد شهدای این شهرستان امروز و با حضور جمعی از مسئولان و مردم در منطقه 500 دستگاه، برگزار و عملیات اجرایی ساخت این مسجد آغاز شد.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان و مردم شادگان باشت حضور داشتند.

این مسجد توسط اهالی روستای شادگان باشت که در گچساران مقیم هستند، ساخته می‌شود.

لزوم تقویت و حمایت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به انجام امور فرهنگی و مذهبی نیاز دارد.

غلامرضا تاجگردون ادامه داد: ساخت مسجد و حسینه در محلات مختلف نقش مهم و تأثیرگذاری در روند افزایشی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دارد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولان از فعالان عرصه فرهنگی تصریح کرد: باید بستر و زمینه مساعد و لازم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه فراهم باشد.

تاجگردون گفت: امور مذهبی و فرهنگی تأثیرهای معنوی بسیاری بر جامعه داشته و تقویت کارهای فرهنگی به‌ویژه در گچساران بسیار مورد تأکید بوده و لازم است هر چه بیشتر به آن توجه شود.

مسئول هیئت امنای مسجد شادگانی‌های مقیم گچساران نیز در این مراسم اظهار داشت: این مسجد در زمینی به مساحت 700 متر مربع و با زیربنای 600 متر مربع ساخته می‌شود.

کهیار رضایی ادامه داد: زمین این مسجد با همکاری و همراهی اداره راه و شهرسازی و شهرداری در اختیار هیئت امنا قرار گرفته است.

وی با تقدیر از مجموعه مسئولان، حمایت هر چه بیشتر در زمینه در اختیار قرار دادن زمین مورد نیاز برای احداث اماکن فرهنگی و مذهبی را خواستار شد.

رضایی با بیان این‌که قطعه زمینی چسبیده به زمین مسجد و مورد نیاز برای ساخت این مسجد است، از شهردار خواست تا با توجه به بلااستفاده بودن، این زمین را به فضای این مسجد اضافه کرده و این فضا را نیز در اختیار هیئت امنای مسجد شهدا قرار دهد.

وی تصریح کرد: این مسجد توسط اهالی روستای شادگان باشت که در گچساران مقیم هستند ساخته می‌شود و به نام مسجد شهدای گچساران نامگذاری شده که پس از ساخت، مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

انتهای‌پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول