اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

تجمع 9 دی در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود/ مردم در برابر فتنه‎گری‎ها کوتاه نمی‎آیند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری تجمع گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع گرگان خبر داد.

تجمع 9 دی در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود/ مردم در برابر فتنه‎گری‎ها کوتاه نمی‎آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: برنامه بزرگداشت 9 دی ساعت 11:30 دقیقه در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه به دنبال جمعیت کمی مردم نیستیم تصریح کرد: نگاه ما به برگزاری این مراسم یک نگاه تبیینی است هرچند که مردم باطن خود را برملا کردند و نشان دادند که این ملت، یک ملت خدایی است و در برابر اهانت به ارزش‎ها و فتنه‎گری‎های دشمنان کوتاه نمی‎آید و همچون پولادی آهنین در برابر فتنه‎گران می‎ایستد.

ملت ایران در برابر هجمه استکبار به نظام الهی تا پای جان ایستاده است

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی، کشور را تکان داد که این حماسه‎آفرینی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

قندهاری با بیان اینکه ملت ایران در برابر هجمه ناجوانمردانه استکبار به این نظام الهی تا پای جان ایستاده است متذکر شد: تمام مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در مقابل این نظام ایستادند اما عزت، عظمت و سربلندی ایران در جهان زبانزد است.

وی با تاکید بر اینکه از این به بعد هم دشمن دست‎بردار نخواهد بود عنوان کرد: اگر بخواهیم راهمان را با قدرت ادامه دهیم باید به آیات الهی قرآن توجه کنیم که قطعاً بن‎بست‎ها از بین می‎رود و بسیاری از موانع برطرف می‎شود تا به اهداف عالی دست پیدا کنیم.

سال گذشته شاهد برگزاری برنامه‎های خوبی در دهه فجر بودیم

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص برنامه دهه فجر سال گذشته در گرگان یادآور شد: خوشبختانه سال گذشته شاهد برگزاری برنامه‎های خوبی در دهه فجر بودیم و کمیته‎هایی برای برگزاری این مراسمات در استان شکل گرفت که برکات زیادی در سطح استان داشت.

قندهاری عنوان کرد: برای برنامه‎های امسال کمیته‎ها و فعالیت‎های مقدماتی را زمینه‎سازی کردیم و درصددیم تا اشکالات و کاستی‎هایی که در برنامه‎های گذشته وجود داشته را برطرف کرده و در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‎ها گام برداریم.

وی از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را به ستاد شورای تبلیغات اسلامی ارائه دهند تا شاهد برنامه‎های مناسبی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول