اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

نمایشگاه «تجلی بصیرت» در نیشابور برپا شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه منطقه ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه «تجلی بصیرت» در مسجد باقرالعلوم (ع) نیشابور برپا شد.

نمایشگاه «تجلی بصیرت» در نیشابور برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام هادی حسین‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نیشابور اظهار کرد: حضور حماسه‌آفرین مردم در نهم دی‌ماه در حقیقت جان‌مایه ولایت‌مداری مردم ایران را نشان داد و معاندان و استکبار جهانی را در نیل به اهداف خصمانه و فتنه‌انگیزانه‌شان علیه نظام ناامید کرد.

وی بیان داشت: با توجه به بزرگداشت سالروز یوم‌الله 9 دی با عنوان «روز بصیرت و میثاق با ولایت» اقدام به برگزاری نمایشگاه تجلی بصیرت در محل مسجد باقرالعلوم (ع) نیشابور کردیم.

وی با اشاره به موضوعات و محتوای نمایشگاه تجلی بصیرت خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 20 عکس و پوستر با همکاری کانون فرهنگی و هنری آسمان پنجم این مسجد با موضوع‌های بازشناسی سران و جریان فتنه، جمع‌بندی فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بصیرت، بازشناسی فرق ضاله با جریان فتنه در معرض دید عموم گذارده شده است.

حسین‌آبادی درباره بازدید آحاد جامعه شامل مسئولان، پاسداران، بسیجیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و ... از نمایشگاه تجلی بصیرت، اضافه کرد: هیچکس نباید خود را بی‌نیاز از دانستن حقیقت راجع به جریان‌های استکباری و معاند بداند و حتی اشخاصی که در مسیر ولایت هم هستند باید آگاهی‌های خود را نسبت به این مسائل بیش از پیش افزایش دهند.

انتهای پیام/70001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول