اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی نور خبر داد

ساماندهی 80 مسجد در مناطق محروم قم

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی نور از ساماندهی 80 مسجد در منطقه نیروگاه قم به منظور ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی خبر داد.

ساماندهی 80 مسجد در مناطق محروم قم

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شناسایی 80 مسجد و فعال‌سازی کانون‌های آنها اظهار کرد: 102 مسجد در منطقه نیروگاه وجود دارد که از این تعداد 80 مسجد ضمن فعال‌سازی، ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن‌های همیاران و خیرین فرهنگی، فعالان فرهنگی جوانان از بین جوانان متدین و متخصص محل، حلقه‌های معرفت مساجد، قرآن و معارف در مساجد و گزینش رابطان بین مساجد و مجتمع فرهنگی نور از جمله اقدامات انجام شده در این مساجد است.

مدیر مجتمع فرهنگی نور ادامه داد: برگزاری جلسات محفل انس با قرآن، مسابقه پیامکی در مساجد، کلاس‌های مشاوره و آموزش خانواده و پشتیبانی از برخی از فعالیت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی در مساجد از دیگر فعالیت‌های مساجد منطقه نیروگاه است.

وی پشتیبانی از کلاس‌های آموزش قرآن، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و شناسایی و پرورش افراد نخبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و آموزشی را از دیگر اقدامات مجتمع فرهنگی نور در این مساجد ذکر کرد.

محمدی‌تبار ادامه داد: اعضای فعال مساجد می‌توانند با دریافت تسهیلات ویژه از امکانات استخر، سینما، کلاس‌های آموزشی و ورزشی مجتمع نور استفاده کنند.

وی با اشاره به اولویت‌بندی مساجد منطقه نیروگاه گفت: مساجد اطراف منطقه نیروگاه از اولویت‌ها در زمینه برنامه‌ریزی و ارائه خدمات برخوردار هستند.

افراد متقاضی شرکت در برنامه‌های مساجد زیر‌پوشش برنامه‌های مجتمع فرهنگی نور می‌توانند عدد 107 را به همراه نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی 3000856110 ارسال کنند.

انتهای پیام/78003/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول