اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه همدان اعلام کرد

نیاز 20 میلیون تومانی برای اتمام مسجد چهارده معصوم (ع) همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مسجد چهارده معصوم (ع) حدود 20 میلیون تومان نیاز دارد تا فاز گلدسته‌ها و زیباسازی محوطه آن به اتمام برسد.

نیاز 20 میلیون تومانی برای اتمام مسجد چهارده معصوم (ع) همدان

حجت‌الاسلام سید حسن رضوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پرورش افراد مستعد، متخصص و متعهد در فضای معنوی مسجد اظهار داشت: نقش مسجد در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان غیرقابل انکار است.

وی عنوان کرد: در راستای تبدیل مساجد به پایگاه‌هایی مستحکم برای اوقات جوانان باید در راستای فضاسازی این اماکن نیز کوشید.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه یکی از وظایف اوقاف بنابر نیات واقفان بحث زیباسازی و عمران مساجد است تصریح کرد: در این راستا یکی از مساجد مهم و فعال همدان مسجد چهارده معصوم (ع) است که دارای رقباتی بنابر نیت واقفان است.

وی با بیان اینکه این مسجد واقع در خیابان اراک و تقریباً در ورودی شهر است، گفت: امسال توسط هیئت امنای این مسجد برای گلدسته‌ها و زیباسازی آن اقدام شد.

رضوی با اشاره به ساخت گلدسته‌های مسجد چهارده معصوم (ع) نیز افزود: با انجام کاشی‌کاری و محوطه‌سازی برای این مسجد ورودی بسیار زیبایی برای آن ایجاد شده است.

به گفته وی، در راستای ساخت گلدسته و محوطه‌سازی ورودی مسجد چهارده معصوم (ع) تاکنون 80 میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان تصریح کرد: از 80 میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای این مسجد، حدود 37 میلیون تومان از محل درآمد مستغلات این مسجد بوده که در اختیار هیئت امنای مسجد قرار داده شده است.

وی عنوان کرد: بخشی از مبلغ هزینه شده برای عمران و آبادی این مسجد از محل کمک‌های خیرینی است که توسط هیئت امنا معرفی شده‌اند که بر این اساس نیز در اختیار این مسجد قرار گرفته است.

رضوی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این مسجد در حال حاضر حدود 20 میلیون تومان نیاز دارد تا فاز گلدسته‌ها و زیباسازی محوطه آن به اتمام برسد.

انتهای پیام/89004/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول