اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تاکید کرد

بهبود معیشتی مرزنشینان با ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان در سردشت و پیرانشهر باید نسبت به ایجاد اشتغال در این منطقه بیش‌تر توجه شود.

بهبود معیشتی مرزنشینان با ایجاد اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول خضری صبح امروز در دیدار با فرماندار سردشت که در اتاق جلسات این فرمانداری انجام شد، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل مرزی بودن شهرهای سردشت و پیرانشهر مردم این منطقه با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی منطقه، تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی این منطقه باید در مجلس اقدامات لازم انجام گیرد.

خضری با تاکید بر ساماندهی بازارچه‌های مرزی، افزود: ساماندهی بازارچه‌های مرزی می‌تواند گام مؤثری در راستای بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای منطقه بردارد.

وی معابر مرزی را از دیگر زمینه‌های مؤثر در این مورد عنوان کرد و گفت: معابر و بازارچه‌های مرزی می‌تواند سبب پویایی اقتصاد خانوار‌هایی که در مرزها هستند شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش برای بهبود وضعیت موجود در مرزها هستیم خواستار توجه هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی این خانوار از طریق ایجاد اشتغال پایدار شد.

فرماندار سردشت نیز در ادامه این دیدار خواستار توجه جدی مجلس در این زمینه شد و گفت: برای اینکه اقتصاد مردم مرزنشین را سامان دهیم نیازمند همکاری بیش‌تر نمایندگان مجلس این حوزه هستیم.

ذبیح‌الله کاظمی اظهار داشت: برای این منظور باید مجلس اعتبارات قابل توجهی برای ایجاد اشتغال در مرزها تخصیص دهد.

انتهای پیام/61001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول