اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران:

ایجاد اشتغال نیازمند توسعه بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در کشور به ویژه در استان کردستان گفت: ایجاد اشتغال نیازمند توسعه بخش خصوصی است و باید بخش‌های خصوصی تقویت شوند.

ایجاد اشتغال نیازمند توسعه بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو خواجه‌حسنی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بانک ملی استان کردستان اظهار کرد: دغدغه اصلی مردم ما اشتغال است و باید با توجه بیش از پیش به این مهم زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کرد.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذار و تقویت بخش‌ خصوصی در استان کردستان لازم است و باید مسئولان در این راستا زمینه و شرایط لازم را فراهم نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران امروز از لحاظ سرمایه رتبه اول را دارد و باید سعی شود که این جایگاه به خوبی حفظ شود.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران یادآور شد: فلسفه وجودی بانک ملی شکل‌گیری این بانک به دست خود مردم است و این مهم نیز علاقه مردم به بانک ملی را می‌رساند.

خواجه‌حسنی بیان کرد: با وجود مشکلات و دغدغه‌هایی که در زندگی مردم وجود دارد دشمن توان خود را برای منحرف کردن اذهان مردم به کار می‌برد در حالیکه مردم ایران اسلامی گام برداشتن در لبه‌های پرتگاه را به خوبی آموخته‌اند و دشمن نمی‌تواند کوچکترین خللی در اعتقادات و باورهای مردم ما ایجاد کند.

وی اضافه کرد: تلاش برای داشتن زندگی آرام و امن نیازمند مشارکت و همدلی مسئولان و خود مردم است و باید از این مهم غافل نشد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک ملی استان کردستان که با تاخیر یک ساعته در سالن جلسات این بانک برگزار شد، جمعی از مسئولان استان کردستان و مسئولان بانک ملی ایران حضور داشتند و با اهدای لوح تقدیری از زحمات منوچهر رضانیا تجلیل و حاجی‌عباسی به عنوان مدیرعامل جدید بانک ملی استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/79007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول