اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون محقق شد

اشتغالزایی برای 33 هزار کرمانشاهی در مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون، 27 هزار مجوز به مشاغل خانگی با اشتغالزایی 33 هزار نفر داده شد.

اشتغالزایی برای 33 هزار کرمانشاهی در مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: طی پنج ماه اخیر، شورای اشتغال و برنامه‌ریزی استان 10 جلسه تشکیل داده و نتیجه این جلسات، 97 مصوبه بوده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت 155 طرح با 45 میلیارد و 318 میلیون ریال به تصویب رسیده است.

براندیشه خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار 109 طرح از این مصوبات، از محل خط اعتباری سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به طرح مشاغل خانگی، عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون، 27 هزار مجوز به مشاغل خانگی داده شده است.

وی میزان اشتغال طرح مشاغل خانگی را تا تاریخ ششم دی‌ماه، 33 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا بانک‌های عامل به چهار هزار و 681 طرح وام پرداخت کرده‌اند.

براندیشه افزود: اداره‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیشترین پرداختی بانک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین شهرستان کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و سنقروکلیایی نیز به ترتیب اولویت، بیشترین پرداختی بانک‌های عامل را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: بانک‌های صادرات، ملی، تجارت و سپه بیشترین پرداختی را نسبت به سهمیه ابلاغی داشته‌اند.

انتهای‌پیام/2700/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول