اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پشتیبانی اداره آموزش و پرورش آبادان:

توزیع شیر در مدارس آبادان تا فروردین‌ماه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مسئول امور پشتیبانی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: همزمان با هفته نخست دی‌ماه توزیع شیر در مدارس دبستان و راهنمایی آبادان آغاز شده و تا فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

توزیع شیر در مدارس آبادان تا فروردین‌ماه ادامه دارد

امیر دیودار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: توزیع شیر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی دخترانه و پسرانه شهرستان آبادان از اول دی‌ماه آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان به مدت دو روز و هفته‌ای دو پاک شیر 200 سی‌سی دریافت می کنند و این طرح تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول امور پشتیبانی اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: توزیع شیر رایگان 200 سی‌سی در پیش دبستانی‌ها، مدارس دولتی و مدارس نخبگان دولتی شهرستان آبادان و روستاهای مجاور نیز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این طرح عنوان کرد: این برنامه در راستای فرهنگ مصرف تغذیه سالم و افزایش مقاومت بدنی دانش‌آموزان، استخوان‌بندی و جلوگیری از پوکی استخوان در شهرستان‌ها اجرایی شده است.

دیودار افزود: توزیع شیر رایگان از شش سال گذشته در مدارس آغاز شده است.

وی در پایان گفت: خانواده‌ها با توجه به تغذیه سالم دانش‌آموزان باید با مصرف بیشتر لبنیات، شیر و خوراکی‌های خانگی در راه ارتقای سلامت آنان در سنین جوانی و میان‌سالی تلاش کنند.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول