اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز:

3000 دانش‌آموز اوزی، همیار شهرداری شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز از صدور کارت همیار شهردار برای 3 هزار دانش‌اموز اوزی خبر داد.

3000 دانش‌آموز اوزی، همیار شهرداری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز، بهرام زمانی در مراسم اهدای کارت همیار شهرداری اوز به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی که در دبستان پسرانه حاج یوسف خضری برگزار شد، اظهار داشت: نظافت و زیباسازی محیط زندگی وظیفه هر شهروندی است که باید با رعایت پاکیزگی در سلامت روحی و روانی خود بکوشد.

وی با تشکر از شهرداری اوز به خاطر اجرای این برنامه فرهنگی از دانش‌آموزان خواست در این راستا با شهرداری همکاری کنند و در اخطار به افراد خاطی بکوشند.

این مراسم که با حضور محمدحسین آتش فراز بخشدار، محمدرسول صباغی رئیس شورای شهر و مجتبی کریمی شهردار اوز و تنی چند از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس در دبستان پسرانه خضری و دبستان دخترانه بدری برگزار شد مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

در ادامه بخشدار اوز بعد تربیتی و فرهنگی اجرای طرح همیار شهردار را فوق‌العاده خواند و تصریح کرد: فرهنگ‌سازی باید از مدارس آغاز شود و این برنامه می‌تواند شهرداری را در اجرای آبادانی شهر بیشتر یاری کند.

در پایان مجتبی کریمی شهردار اوز به دانش‌آموزان قول داد به شر ط همکاری در این طرح آنان می‌توانند از دهه فجر از استخر شنای شهرداری به صورت رایگان استفاده کنند.

کارت همیار شهرداری که در این مراسم برای 3 هزار دانش‌آموز اوزی تدارک دیده شده بود بین آنان توزیع و مقرر شد دیدار شهردار با دانش‌آموزان همیار شهردار هر یک ماه صورت گیرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول