اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس خبر داد

اختصاص 126 میلیارد تومانی برای عمران منطقه آزاد تجاری ماکو

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده 126 میلیارد تومان به منظور عمران و آبادانی منطقه آزاد تجاری ماکو تخصیص یافته است.

اختصاص 126 میلیارد تومانی برای عمران منطقه آزاد تجاری ماکو

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد علی‌پور صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری ماکو گام مؤثری در راستای بهبود وضعیت اقتصادی این منطقه بر می‌دارد.

نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص اعتبار در سال 92 برای این منطقه، تصریح کرد: در سال آینده 126 میلیارد تومان به منظور عمران و آبادانی منطقه آزاد تجاری ماکو اختصاص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه این میزان اعتبار به منظور آبادانی این منطقه آزاد تجاری هزینه می‌شود، افزود: منطقه آزاد تجاری ماکو می‌تواند سبب پویایی اقتصادی این منطقه شود.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی این شهرستان، متذکر شد: با توجه به مرزی بودن این منطقه راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری ماکو می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا عقب‌ماندگی این منطقه جبران شود.

علی‌پور با بیان اینکه علاوه بر تمام موارد ذکر شده راه‌اندازی و فعالیت این منطقه سبب رونق کسب و کار منطقه می‌شود، اذعان داشت: ایجاد اشتغال نیز مورد دیگری است که می‌تواند در این منطقه مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول