اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور برگشت مسابقات والیبال دسته یک کشور در دشتی

والیبال دشتی گواشیر کرمان را شکست داد

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال دسته یک کشور جام سردار شهید تهرانی‌مقدم در دشتی، تیم والیبال دلیران دشتی گواشیر کرمان را شکست داد.

والیبال دشتی گواشیر کرمان را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، در این مسابقه که صبح امروز در سالن چند منظوره شهید توسلی خورموج بین دو تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر و تیم والیبال گواشیر کرمان برگزار شد، والیبال دلیران دشتی در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 18، 25 بر17 و 15 تیم والیبال گواشیر کرمان را شکست داد.

نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در حاشیه این بازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: بازی از نظر کیفی و فنی بالا بود.

شهرام محضری افزود: درست است که یک بازی سه گیمه شد به ویژه گیم اول خیلی نزدیک به هم بود ضمن این که هر دو تیم میلی‌متری با هم بازی کردند و بازی هر دو تیم فوق‌العاده بود.

ناظر فنی در این مسابقه خاطرنشان کرد: زور تیم والیبال دلیران چربید و از نظر فنی کار بیشتری را انجام دادند و تیم والیبال گواشیر کرمان در گرفتن توپ‎های اول ضعف داشت و همین نرسیدن توپ اول باعث شد که دلیران دشتی راحت‎تر امتیاز بگیرند.

محضری یادآور شد: تیم دلیران دشتی از تماشاگران خوبی برخوردار است و امروز نیز از دید من تماشاگران دشتی تیم خودشان را تشویق کردند.

نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی به مسئله قضاوت پرداخت و گفت: قضاوت خیلی عالی بود و ممکن است بعضی مواقع توپ میلی‌متری از نظر ما در داخل خط یا اوت باشد ولی داور بر بازی مسلط‎‌تر است و از دید من داوری فوق‌العاده بود و سه گیم را با اقتدار قضاوت کرد.

مربی تیم والیبال دلیران دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: دو بازیکن مصدوم داریم یکی از بازیکنان به لحاظ مشکلات شخصی از تیم رفته است و سه بازیکنان بومی متاسفانه بر سر تمرینات حاضر نمی‎شوند.

کیوان باقی‌پور افزود: تیم در دو بازی اخیر به مشکل خورد و با توجه به این که مسئولین قول داده بودند که تا آخر با بازیکنان هستند ولی نبودند.

وی یادآور شد: مجبور شدیم یکی دو بازیکن را به تیم جذب کنیم و با حضور بازیکن جدید باز هم با مشکل برخوردیم.

باقی‌پور خاطرنشان کرد: قبل از اینکه بازیکن بیاید مسئولین قول‌هایی دادند و بازیکن هم گفته که من تحت این شرایط می‎آیم و مسئولین باید به وعده خود عمل کنند.

مربی تیم والیبال دلیران دشتی گفت: بازیکن، بازیکن حرفه‌ای است وقتی حرفی به بازیکن می‎زنند باید به آن عمل کنند و بازیکن اول باید تعهداتش از باشگاه عمل شود بعد بازی کند وقتی به تعهد بازیکن عمل نمی‎شود متاسفانه باید آن روز و ساعت بازی از بازیکن خواهش کنی که تو را خدا بیا بازی کن شاید بعدا یک کاری برایت کنم و این نمی‎شود.

وی اضافه کرد: من با خیلی مشکلات در اینجا ساخته‎ام و اگر بازگو کنم خیلی زیاد است.

باقی‌پور ادامه داد: تیم والیبال گواشیر کرمان یک تیم جوان است و ما در مقابل این تیم در خانه خودشان باخته بودیم و با توجه به اینکه تعداد بازیکنان 9 نفر بیشتر نبود ولی بازی خوبی را ارائه کردند و هر سه گیم را بردیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در گروه خودمان جایگاه دوم تیم دلیران دشتی تثبیت شد و برای جایگاه اولی می‎جنگیم و آن هم‌بستگی به بازی سیرجان دارد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول