اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تداوم خیز والیبال آلومینیوم برای رده‌های بالای جدول

خبرگزاری فارس: تیم والیبال آلومینیوم در حالی امروز در بندرعباس به دیدار شهرداری ارومیه می‌رود، که این دیدار به نحوی تحت تأثیر مسابقه فوتبال بین تیم‌های آلومینیوم و استقلال تهران قرار گرفته است.

تداوم خیز والیبال آلومینیوم برای رده‌های بالای جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این شهر طی امروز میزبان دو مسابقه مهم در سطح نخست فوتبال و والیبال کشور است که هر دوی این مسابقه برای مردم این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر چند که شاید تا حدودی دیدار تیم‌های والیبال آلومینیوم و شهرداری ارومیه تحت تاثیر مسابقه فوتبال بین آلومینیوم هرمزگان و استقلال تهران قرار گرفته است، اما این دیدار والیبال نیز برای هرمزگانی‌ها که نماینده‌شان در لیگ برتر در چهار بازی اخیر با عملکرد خوبش پیروز میدان بوده از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم والیبال آلومینیوم پس از شکست تیم‌هایی همانند سایپا، پیشگامان کویر و میزان خراسان نشان داد که در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

محمدرضا دامغانی سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در همین راستا گفت: سعی دارم حتی‌المقدور در بازی‌های خانگی بیشترین امتیاز را کسب کنیم تا عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش تیم با انگیزه و جوانی است، افزود: ما تاکنون موفق شده‌ایم تیم‌های بزرگ لیگ را شکست دهیم و این امر سبب شده است که بازیکنان با روحیه‌ای دو چندان در بازی‌ امروز حاضر شوند.

علاوه بر روحیه، انگیزه و توانایی‌های تیم آلومینیوم، تماشاچیان و علاقه‌مندان به این تیم نیز در بازی‌های اخیر نشان داده‌اند که این تیم را به طور همه جانبه حمایت می‌کنند و این امر سبب شده است، که بازی برای تیم‌های میهمان در سالن فجر بندرعباس، سخت باشد.

از همین رو بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تیم والیبال آلومینیوم بتواند همانند چهار بازی اخیر خود در برابر شهرداری ارومیه نیز موفق از زمین خارج شود و رده خود را در جدول ارتقا بدهد.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول