اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهاردهمین هفته لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران میزبان باریج اسانس است/ تقابل مربیان سابق تیم ملی

خبرگزاری فارس: در سومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز دو تیم مدعی کاله مازندران و باریج اسانس کاشان در آمل با یکدیگر روبرو می‌شوند تا بار دیگر شاهد تقابل عطایی و معدنی مربیان سابق تیم ملی والیبال باشیم.

والیبال کاله مازندران میزبان باریج اسانس است/ تقابل مربیان سابق تیم ملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در سومین دیدار دور برگشت و چهاردهمین هفته بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز چهارشنبه 6 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل این هفته دیداری حساس را شاهد خواهیم بود که در آن 2 تیم کاله مازندران و باریج اسانس کاشان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها در دومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه گذشته در ارومیه مقابل شهرداری صف‌آرایی کرد که در اوایل ست سوم در حالی که بازی 2 تیم با نتیجه یک بر یک در حال پیگیری بود با پرتاب شدید اشیای خارجی از سوی تماشاگران، نیمه‌تمام ماند.

روز گذشته پس از 6 ساعت بحث و تبادل نظر با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه 3 بر صفر برنده این دیدار اعلام شده همچنین سیدمحمد موسوی عراقی والیبالیست ملی‌پوش کاله مازندران نیز به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد، البته 2 دیدار خانگی بدون تماشاگر نیز جریمه سهم شهرداری ارومیه بود.

امروز بهروز عطایی در آمل تقابل دیدنی با همکار سابق خود حسین معدنی در تیم ملی بزرگسالان والیبال کشور دارد و مصمم بوده تا با درخشش بازیکنان ملی‌پوش خود بتواند پیروزی شیرین دور رفت مقابل این تیم را با حمایت تماشاگران آملی تکرار کند.

از دست دادن سه امتیاز کاله مازندران در دیدار مقابل شهرداری ارومیه کار را برای این تیم شمالی سخت‌تر از گذشته کرده و فضا را برای اشتباهات والیبالیست‌های این تیم در دیدارهای آینده از بین برد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال در دیدار کاله مازندران و باریج اسانس که از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز از سر گرفته می‌شود حمید حق‌بین ناظر بوده و امر قضاوت به حمید راهجردیان و داود ناسفی سپرده شد.

باریج اسانس نیز با انگیزه زیادی مقابل کاله صف‌آرایی می‌کند زیرا دیدار خارج از خانه هفته گذشته خود را مقابل نوین کشاورز تهران با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند.

در کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی حضور دارند بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی‌عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، و حمید جعفری در ترکیب جای می‌گیرند.

باریج اسانس کاشان با هدایت حسین معدنی نیز از بازیکنان نام‌آشنایی نظیر امیر غفور، فرزاد ملا بهرامی، حامد تاروردی‌زاده، محمدمهدی صادق زارع، سیدجواد میرآفتاب، علیرضا جدیدی، حسین امیری، بهنام حمامی، محمدحسن صنوبری، علیرضا بهبودی، عباس فتحی و کریم اکرامی‌فر بهره می‌برد.

تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال پس از پیشگامان کویر 28 امتیازی، پیکان تهران 27 امتیازی بوده و سایپای البرز، کاله مازندران و متین ورامین با 24 امتیاز به ترتیب رده‌های سوم تا پنجم را از آن خود کردند.

باریج اسانس کاشان نیز با 14 امتیاز در مکان نهم جدول این رقابت‌ها جا خوش کرده است.

انتهای پیام/86012/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول