اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بهبهان خبر داد

خرید 47 هزار تن گندم از کشاورزان بهبهانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بهبهان از خرید 47 هزار تن گندم به نرخ تضمینی از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

خرید 47 هزار تن گندم از کشاورزان بهبهانی

غلامرضا بدیعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: کشاورزان بهبهانی از آغاز فصل خرید گندم تاکنون 47 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را به نرخ تضمینی با همکاری اداره تعاون روستایی تحویل اداره غله و خدمات بازرگانی داده‌اند.

وی تصریح کرد: بابت خرید این مقدار گندم از کشاورزان مبلغ 20 میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بهبهان افزود: جمع‌آوری سریع گندم در مرکز روباز و نگهداری بهینه در سیلوهای شهرستان با ظرفیت 56 هزار تن به منظور تأ‌مین گندم با کیفیت یک ساله توسط کارخانه آرد، در راستای ارتقای کیفیت آرد و نان تولیدی نقش بسزایی دارد.

وی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در این اداره در سال‌جاری گفت: برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه تئوری و عملی تولید نان با کیفیت برای نانوایان، صدور 175 گواهی‌نامه مهارت فنی نانوایی برای نانوایان آموزش دیده با همکاری فنی و حرفه‌ای، اعطای 30 میلیون تومان وام کم بهره برای چهار نفر از نانوایان، معرفی نانوای نمونه، مشاوره و همکاری در ایجاد نانوایی‌های جدید و تعویض دستگاه‌های قدیمی پخت نان و توزیع 250 تن برنج با قیمت تعیین شده برای تنظیم بازار بخشی از عملکرد اداره غله و خدمات بازرگانی بهبهان در سال 91 است.

انتهای‌پیام/72003/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول