اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اردل:

30 هزار تن گندم و جو از مزارع اردل برداشت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری از سطح مزارع شهرستان اردل 30 هزار تن گندم و جو برداشت شود.

30 هزار تن گندم و جو از مزارع اردل برداشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیامرث کریمیان بعدازظهر امروز جمع کشاورزان این شهرستان، اظهار داشت: در سال زراعی جاری بیش از 15 هزار هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گندم و جو آبی و دیم اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از این سطح 30 هزار تن گندم و جو برداشت شود، گفت: افزایش سطح زیر کشت این محصولات در سال زراعی جاری حدود 3 هزار هکتار است.

کریمیان با اشاره به بارندگی‌های اخیر پاییزه در سال جاری در این شهرستان، خاطرنشان کرد: محصولات از سطح سبز مطلوبی برخوردار بوده و چنانچه بارندگی‌ها در فصل بهار مساعد باشد عملکرد مناسبی از سطوح مزارع فوق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل در ادامه با اشاره به جایگاه بخش کشاورزی در اقتصاد ملی، گفت: کشاورزی به عنوان کهن‌ترین فعالیت تولیدی، مهم‌ترین فعالیت اقتصادی همه کشورهای جهان از سالیان گذشته تاکنون است، امروزه نیز بخش کشاورزی در بسیاری از کشورهای درحال توسعه بخش غالب اقتصاد ملی به شمار می‌رود،.

این مسئول اذعان داشت: برهمین اساس رشد و توسعه اقتصادی این کشورها ارتباط بسیار تنگاتنگی با توسعه کلی بخش کشاورزی آنها دارد و به عبارتی دیگر توسعه کشاورزی در چارچوب توسعه ملی کشور مورد بحث قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول