اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهپر میثا‌ق‌فر

مجموعه شعر «یادم تو را فراموش» در زنجان منتشر شد

خبرگزاری فارس: به همت شهپر میثا‌ق‌فر مجموعه شعر یادم تو را فراموش در زنجان منتشر شد.

مجموعه شعر «یادم تو را فراموش» در زنجان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجموعه شعر یادم تو را فراموش که نخستین اثر شهپر میثاق‌فر است، شامل اشعاری در موضوعات عرفانی، عاشقانه، اجتماعی و برگرفته از ضرب‌المثل‌های ترکی و فارسی و به سبک شعر نو و شامل صنایع ادبی همچون واج‌آرایی نیز است.

شهپر میثاق‌فر شاعر مجموعه یادم تو را فراموش در خصوص کتاب چاپ شده خود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ورود خود به عرصه شعر و شاعری را دوری از پسر ارشد خود عنوان کرد و می‌افزاید: زمانی که از پسرم دور بودم دلتنگی خودم را به صورت شعر می‌نوشتم تا جایی که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با توجه به اینکه شعرهایم مورد استقبال دوستان قرار گرفت و با تشویق اطرافیان و کسانی که در عرصه شعر و شاعری دستی بر قلم داشتم، کارم را جدیت دنبال کردم.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از اشعار مجموعه شعر یادم تو را فراموش از ضرب‌المثل‌های فارسی و ترکی ایرانی نیز گرفته شده است، ادامه می‌دهد: کتابی که در حال حاضر به عنوان مجموعه شعر یادم تو را فراموش چاپ شده است، شامل بیش از 120 شعر در موضوعات مختلف است.

میثاق‌فر با اشاره به اینکه چاپ این کتاب با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به عرصه شعر و شاعری مواجه شده است، می‌افزاید: در آینده نزدیک نیز کتاب دیگری با عنوان مترسک و یا چپکوک نیز چاپ و منتشر می‌شود، که شعرهایی که برای این کتاب سروده شده است، نیز شامل شعرهایی با موضوعات عاشقانه، اجتماعی و عارفانه است.

شهپر میثاق‌فر که به گفته خود او متولد سال 1341 است، دارای سه فرزند پسر و همسر فردی به نام محمود عرب‌خانی از کارگردان‌های تئاتر است.

لازم به ذکر است، شهپر میثاق‌فر علاوه بر کار در عرصه شعر در بخش بازیگری نیز فعالیت بسیاری داشته و از سال 1376 وارد عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما شده است.

میثاق‌فر که در حال حاضر یکی از بازیگران نام‌آشنای استان زنجان است، در فیلم‌های تلویزیونی گلینو قی ننه، سوین و یالانچی پهلوان ساخته شده در صدا و سیمای مرکز زنجان نقش کلیدی داشت.

وی گفت: این هنرمند زنجانی علاوه بر فیلم‌های تلویزیونی مذکور در صحنه تئاتر نیز نقش فعالی داشته و با همکاری همسرش محمود عرب‌خانی نقش‌آفرینی بسیاری در عرصه تئاتر کرده است.

گفتنی است، بازی در فیلم سینمایی محکومین بهشت نیز از دیگر نقش‌آفرینی‌های میثاق‌فر در عرصه سینما است.

علاقه‌مندان به اشعار شهپر میثاق‌فر می‌توانند برای مطالعه اشعار وی به سایت چپکوک این شاعر مراجعه کنند.

هر آدمی روزی خاطره می‌شود و هر خاطره‌ای روزی فراموش/ پس یادم تو را فراموش

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول