اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی فردوس خبر داد

صدور 86 مجوز مشاغل خانگی در امور کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی فردوس از صدور 86 مجوز مشاغل خانگی مرتبط با رشته‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

صدور 86 مجوز مشاغل خانگی در امور کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی غلامی عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فردوس اظهار کرد: با اختصاص تسهیلات نامحدود به بخش کشاورزی، شاهد اشتغال‌زایی و همچنین افزایش تولید در سطح جامعه هستیم.

وی، سهم شهرستان فردوس از محل اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی را در سال جاری 34 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون 560 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل شهرستان معرفی و 12 طرح نیز به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس افزود: از ابتدای سال جاری برای تعداد 86 نفر مجوز مشاغل خانگی مرتبط با رشته‌های کشاورزی در فردوس صادر شده است و متقاضیان نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی‌ شده‌اند.

غلامی با اشاره به سهم مشخص شده تسهیلات برای هر شهرستان تصریح کرد: بیش از 132 درصد از سهم فردوس در ارتباط با جذب تسهیلات بخش کشاورزی محقق شده و این شهرستان از نظر تعداد طرح رتبه نخست و از نظر پرداخت تسهیلات رتبه دوم استان را دارا است.

*پرداخت تسهیلات 13 درصد به بخش صنعت محدودیتی ندارد

معاون فرماندار فردوس نیز با اشاره به وجود معادن غنی در این شهرستان گفت: برای پرداخت تسهیلات 13 درصد به بخش صنعت و معدن در فردوس هیچ محدودیتی وجود ندارد.

محمدعلی جوان افزود: برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار برویم و زیرساخت‌های لازم را برای حضور سرمایه‌گذار در منطقه فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در جامعه، تصریح کرد: نمی‌توان ثواب ایجاد اشتغال را با عدد و رقم تعیین کرد چرا که اگر برای حتی یک نفر شغل ایجاد کنیم ثوابی بالاتر از حج و زیارت ائمه اطهار(ع) دارد.

معاون فرماندار فردوس با بیان اینکه پس از انجام کارهای فرهنگی، هیچ کاری با ارزش‌تر از اشتغال نیست، یادآور شد: با ایجاد اشتغال می‌توان نسل جوان را که امروزه مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است، نجات داد.

انتهای پیام/69007/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول