اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت بیش از 950 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از پرداخت بیش از 950 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در این استان خبر داد.

پرداخت بیش از 950 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در حاشیه کارگروه توسعه کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی و دیدار با کارآفرینان شهرستان سراب، سهمیه ابلاغی بانک‌ها به مشاغل خانگی از سال گذشته تاکنون را 976 میلیارد و 924 میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: در مجموع 38 هزار نفر با مبلغ 1200 میلیارد ریال که 120 درصد کل اعتبار ابلاغی را شامل می‌شود به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد 26 هزار و 600 نفر تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: بانک ملی، رفاه و ملت صد درصد نسبت به پرداخت سهمیه ابلاغی خود اقدام کرده‌اند و مابقی بانک‌ها نیز بیش از 90 درصد به تعهدات خود عمل کردند که باید نسبت به جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات به متقاضیان تلاش بیشتری داشته باشند.

فاتح ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی تا سقف پنج میلیون تومان به هر نفر بر حسب طرح آن‌ها تعلق می‌گیرد که وام‌های پرداختی شامل طرح‌های کشاورزی، دامداری، شیلات، صنایع دستی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ارائه مجوز و تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کارهای خانگی با هدف تحقق اهدافی چون کمک به اقتصاد خانوار، تثبیت جمعیت روستایی و اشتغالزایی از سوی دولت به طور جدی مورد توجه قرار دارد.‏

فاتح خاطرنشان کرد: سهمیه ابلاغی مشاغل خانگی استان آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری 473 میلیارد ریال است که متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/60001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول