اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت اعلام کرد

برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: جشن پایان بی‌سوادی یا برنامه‌هایی که در دست انجام است تا پایان سال جاری در سردشت برگزار می‌شود.

برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی پیش از ظهر امروز در بازدید از اداره سواد‌آموزی مدیریت آموزش و پرورش سردشت، اظهار داشت: عملکرد نهضت سوادآموزی سردشت مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به تحقق بخش عمده‌ای از برنامه‌های نهضت سوادآموزی، تصریح کرد: با اقدامات انجام گرفته 80 درصد از برنامه‌های آموزشی نهضت سوادآموزی نیز تحقق یافته است.

کاظمی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، افزود: ریشه‌کنی بی‌سوادی یکی از موضوعات اصلی در این زمینه است.

این مسئول با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در این زمینه، اعلام کرد: باید بتوانیم افراد بی‌سواد را نسبت به ادامه تحصیل و کسب سواد تشویق کنیم.

فرماندار سردشت در ادامه با بیان اینکه در راستای با سواد کردن افراد بی‌سواد گام‌های مؤثری در این شهرستان برداشته شده، گفت: برای این منظور در حال حاضر از افراد علاقمند دارای شرایط لازم بهره می‌گیریم.

کاظمی با بیان اینکه در تلاش هستم جشن پایان بی‌سوادی را در این شهرستان برگزار کنیم، بیان داشت: برای این منظور باید گروه هدف در این شهرستان با سواد شوند.

وی با اشاره به بازه سنی گروه هدف، متذکر شد: گروه هدف شامل افراد بی‌سواد 10 ساله تا 50 ساله هستند که بر اساس برنامه‌های تعیین شده باید نسبت به سوادآموزی به آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول