اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود خبر داد

جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد ریال کمک مردمی در ایجرود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود از جمع‌اوری بیش از 2 میلیارد ریال کمک مردمی در شهرستان ایجرود خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد ریال کمک مردمی در ایجرود

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ایجرود سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، افزود: در بسیاری از آیات قرآنی و روایات نقل شده از ائمه معصومین (ع) به طرح‌های اجرایی این نهاد اشاره و بر انجام آنها توصیه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه یکی از عمده اهداف اجرای طرح‌های مشارکتی ریشه‌کنی فقر و محرومیت‌زدایی است، یادآور شد: طرح‌های مشارکتی کمیته امداد صرف نظر از اهداف مادی آن به منظور ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و انفاق اجرا می‌شود.

وی در ادامه با برشمردن برخی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد شامل ، زکات، فطریه عام و خاص ،صدقات، محسنین، شفا، کوثر و ... یادآور شد: هرکدام از طرح‌های مشارکتی کمیته بر اساس هدف و منظور خاصی اجرا و کمک‌هایی که در قالب آن جمع‌آوری می‌شود، در همان محل اجرای طرح هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود  در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه آماری از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های مختلف در 9 ماهه سال‌جاری پرداخت و گفت: خوشبختانه با همراهی که مردم نوع‌دوست و خیّر شهرستان ایجرود در طرح‌های اجرایی کمیته امداد داشتند، در مدت مذکور بیش از 2 میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی در ادامه با معرفی طرح‌های ماعون، رضوان، احسان حسینی و احسان زائر افزود: این طرح‌ها به ترتیب به منظور اشتغالزایی مددجویان، تامین مسکن، جمع‌آوری نذورات مردمی در ماه محرم و همچنین توزیع ولیمه‌های حجاج (در صورت تمایل حجاج و با هماهنگی امداد) در بین خانواده‌ها زیر پوشش اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول