اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

تحرکات دشمن از فتنه‌های جدید خبر می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس نسبت به فتنه قریب‌الوقوع دشمن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: اگر همان راهی که ملت در 9 دی پیش گرفت هیچ یک از توطئه‌های دشمنان به نتیجه نخواهد رسید.

تحرکات دشمن از فتنه‌های جدید خبر می‌دهد

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت بزرگداشت 9 دی در هر سال اظهار کرد: دشمن به طور قطع برای انتخابات آینده ریاست جمهوری نقشه‌هایی دارد که این موضوع را از تحرکات امروز آنان می‌شود حدس زد.

وی با اشاره به راه‌های در امان ماندن از توطئه‌های آینده دشمن ادامه داد: ملت ما اگر همان راهی را که در 9 دی پیش برد در آینده ادامه دهد، هیچ یک از توطئه‌های دشمنان به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماندگار بودن 9 دی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان آمده بود تا چراغ انقلاب را خاموش کرده و تمام زحمات 30 ساله را نقش بر آب کند اما حضور مردم سرنوشت دیگری بر این جریانات رقم زد.

وی افزود: مردم در این روز نشان دادند در هر زمانی که نیاز به حضورشان وجود داشته باشد، تمام توان خود را برای دفاع از کیان ولایت استفاده می‌کنند.

آشتیانی ادامه داد: مردم در این روز مشت محکمی بر دهان استکبار زده و از آزمون بزرگی به سلامت عبور کردند.

وی با اشاره به عبرت‌های این روز برای دشمنان خاطرنشان کرد: دشمن در این روز متوجه شد که ایرانیان ملتی نیستند که دین و انقلاب را تنها گذاشته و رهبر خود را در چنگال دشمن رها کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: حماسه 9 دی موجب شد دشمن از اثربخشی نقشه‌های خود مأیوس شده و عقب‌نشینی کند.

وی با اشاره به شرایط سال 88 ابراز داشت: در آن زمان فضای ناامیدکننده‌ای در کشور به وجود آمده بود که این حماسه جان تازه‌ای به انقلاب بخشید.

آشتیانی اظهار کرد: این حماسه تجدید پیمان مردم با نظام و انقلاب بود و حضور مردم در این روز راه‌های جدیدی را پیش روی کشور باز کرد.

انتهای پیام/78006/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول