اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ:

موثرترین راه نجات از فتنه‌ها تبعیت محض از رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خارک گفت: موثرترین راه برای نجات از فتنه‌های آینده تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (حفظ الله) است.

موثرترین راه نجات از فتنه‌ها تبعیت محض از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، حجت الاسلام والمسلمین موسی کمالی ظهر امروز در جمع مردم خارگ به مناسبت 9 دی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ملت ایران بصیرت و قوه تشخیص داده است و ملت ما بعد از انتخابات سال 88 توانستند در نهم دی ماه خادم و خائن را تشخیص دهند.

وی افزود: عده‌ای خواص که خود سوابق اجرایی داشتند و می‌دانستند که انتخابات قابل تقلب نیست با علم به این کار ادعای تقلب را برپا کردند و مجری برنامه‌های غرب و آمریکا شده و در این آزمایش تاریخی مردود شدند.

امام جمعه خارگ گفت: دشمن از بعد از انقلاب تاکنون برنامه ریزی‌هایی کرده که به این کشور ضربه بزند اما خدا را شاکریم که نعمت ولایت را به ما داده و ایشان با چشمانی تیزبین همه چیز را زیر نظر دارد.

کمالی اضافه کرد: حرکت مردم در روز نهم دی 88 حمایت از اسلام، ولایت و انقلاب بود و با این حرکت مردم ولایت‌مدار، فتنه خنثی شد.

وی افزود: موثرترین راه برای نجات از فتنه‌های آینده تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (حفظ الله) است.

امام جمعه خارگ اظهار داشت: دشمن دنبال این است که در انتخابات آینده نیز فتنه ایجاد کند و رهبری برای جلوگیری از این خطر همه را به آرامش و وحدت دعوت کرده است، مسئولان هم مثل مردم که همیشه از ولایت تبعیت کردند، عمل کنند.   

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول