اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

حماسه 9 دی تولد دوباره انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: حماسه 9 دی تولد دوباره انقلاب و تجدید بیعت دوباره مردم با ولایت است.

حماسه 9 دی تولد دوباره انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: فتنه‌های پیچیده و عمیقی از سوی دشمنان برای انتخابات پیش رو در راه است که باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید از اختلافات پرهیز کنند، افزود: هر فردی که به اختلافات دامن بزند به فتنه‌های دشمن کمک کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سالگرد قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: این طرح یکی از مترقی‌ترین طرح‌ها در سطح کشور و منطقه است.

رشید تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این طرح مدیریت و صرفه‌جویی در سطح کشور بود که به خوبی این امر در بخش‌های مختلف انجام گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای سلامت کارکنان دولت افزود: طرح ارتقای سلامت کارکنان دولت یک طرح بسیار مهم است که باید مورد توجه باشد.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: مسئولان نیز باید از منابعی که در اختیار دارند برای ارتقای سلامت کارکنان بیشترین استفاده را بکنند.

رشید اظهار کرد: مباحث مربوط به تغذیه کارکنان دستگاه‌ها در راستای ارتقای سلامت آنها نیز باید به صورت خاص در دستور کار باشد.

*کارخانجات تولید آرد موظف به اصلاح الگوی مصرف هستند

وی به مشکل نان در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه به ویژه غله باید گندم‌های با کیفیت به استان وارد کنند و کارخانجات تولید آرد نیز موظف به اصلاح الگوی مصرف در این زمینه هستند.

استاندار خراسان جنوبی از ساماندهی مزار شهدای استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات این کار تأمین شده و تا پایان امسال تمامی گلزارهای شهدای استان ساماندهی می‌شود.

وی خواستار الزام پرداخت دستگاه‌های استان نسبت به مباحث هزینه‌های پزشکی ایثارگران و جانبازان دستگاه‌های مربوطه شد و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید ساختمان‌های ادارات را به نام شهدای ادارات خود مزین کنند.

انتهای پیام/69002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول