اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

حضور مردم در 9 دی استمرار حرکت انقلاب و گفتمان ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: حضور مردم در 9 دی استمرار حرکت انقلاب و گفتمان رهبری است.

حضور مردم در 9 دی استمرار حرکت انقلاب و گفتمان ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در دیدار دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 راه روشن و صریح برای حرکت در مسیر ولایت و پیروزی را ترسیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تفکر تضعیف و نابودی نظام را در سر می‌پروراند که مردم ایران اسلامی در 9 دی موجب مایوس شدن دشمنان، منافقان داخلی و خارجی شدند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: بصیرت و آگاهی در تمامی حوزه‌ها بر همه واجب بوده و فرموده رهبر معظم انقلاب نصب‌العین برنامه حرکت همه دستگا‌ه‌هاست و باید این رویه با اقتدار و صلابت ادامه یابد.

محمدی گفت: سرباز ولایت بودن برای خدمت به مردم افتخاری بس بزرگ است و همه دستگاه‌ها باید با دقت به آن عمل کنند.

این مسئول تصریح کرد: هر گاه وحدت خود را از دست دهیم و در کنار ولایت نباشیم موجب تضعیف و شکست خواهیم شد و این اصل ولایت است که انقلاب اسلامی را همچنان پایدار در مقابل دشمنان نگه داشته است.

فرماندار شهرستان خلخال افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف و با برنامه‌‌ریزی قبلی خود در راستای جدا کردن اصل ولایت فقیه از ملت بودند که مردم سیلی محکمی به دهان استکبار زدند و ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مراسم به منظور تجدید پیمان و میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در دفتر امام جمعه شهرستان خلخال برگزار شد و دستگاه‌های اجرایی با آرمان‌های انقلاب و نظام تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول