اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

برکناری وزیر بهداشت در شرایط کنونی درست نبود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در شرایط کنونی به صلاح کشور نبود.

برکناری وزیر بهداشت در شرایط کنونی درست نبود

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن ابراز ناراحتی از خبر عزل وزیر بهداشت، اظهار داشت: شنیدن خبر مربوط به عزل وزیر بهداشت خبر خوشی نبود، وحید دستجردی یکی از وزرای متعهد، هماهنگ با قوه قضائیه و پایبند به قانون بود و درست نبود در این ماه‌های باقی مانده از دولت دهم از سمت خود برکنار شود.

قاضی‌پور با بیان اینکه طریقت‌منفرد از کارمندان سازمان تأمین اجتماعی بوده و سیاست این سازمان نیز سرمایه‌گذاری است، خاطر نشان کرد: سیاست وزارت بهداشت و نظام سلامت درمانی بوده و حتی در صورت هماهنگ بودن نیز ایشان در این چند ماه باقی‌مانده نمی‌توانند تحول آن چنانی در نظام سلامت ایجاد کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی که رهبر معظم انقلاب تاکید به برقراری آرامش در جامعه دارد درست نبود با عزل وزیر در کشور دلهره ایجاد کنند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت 9 دی متذکر شد: روز 9 دی که به عنوان روز بصیرت یاد می‌شود به تعبیر من روز احیای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همچون 22 بهمنی دیگر مسلمانان در این روز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

قاضی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی ثابت کردند تابع رهبر و ولی فقیه خود هستند و عاشورا و مناسبت‌های دینی خود را مقدس دانسته و با هر حرکت ضد دینی مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام/61012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول