اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم:

وضعیت آب شهرستان جم بهداشتی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم گفت: وضعیت آب شهرستان جم بهداشتی نیست.

وضعیت آب شهرستان جم بهداشتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به بهداشت در جامعه امر بسیار مهمی است و در شهرستان جم در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: کیفیت خدمات بهداشتی طی چند سال اخیر رشد خوبی داشته و البته با وجود تلاش‌های انجام گرفته هنوز با کاستی‌های زیادی روبرو هستیم که باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم ضمن بیان اهمیت آب بر لزوم توجه بیشتر مسئولان امر برای رفع مشکلات بهداشتی آب شهرستان تاکید کرد.

قاسمی تصریح کرد: وضعیت آب شهرستان جم بهداشتی نیست و انتظار داریم با تلاش بیشتر شاهد بهبود وضعیت آب شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: از مسئولان آب و فاضلاب استان و شهرستان انتظار داریم همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند.

قاسمی اذعان داشت: سلامت مردم اولویت اساسی این شبکه است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از آب سالم و بهداشتی استفاده کنند.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان جم نیز شاخص‌های سلامت آب جم را با سایر شهرستان‌های استان مورد مقایسه قرار داد و روند شاخص‌های کلر باقیمانده و مطلوبیت نتایج میکروبی آب و مشکلات موجود را مطرح کرد.

در این نشست مقرر شد نواقصات قابل حل در دستور کار ادارات مربوطه قرار گیرد و به منظور تامین منابع مالی برای رفع نواقصات، گزارش کاملی از وضعیت موجود به مقامات آب و فاضلاب استان اعلام شود.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول